Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3960
Kan man drysse litt cola over mekket sitt og røyke det uten større problemer? Det er ikke super-farlig for lungene osv..? Noen som kunne kjapt sagt om dette er 'okei'?

Jeg er fullt klar over at det ikke blir det samme som crack.. er bare nysjerring på noe nytt
Ja det funker, noen kaller det "coco puffs" eller "wubanger"
Må det ikke være såkalt "freebase kokain?"
Smelt det sammen med sukker til det blir brunt og klissete. Da det stivner, hakk det opp i små biter, eller pulver. Så kan du Bruke det på samme måte som hasj.

Tror det også er mulig og bare smelte ren kokain om du steker det i .eks olivenolje
Sist endret av BongRips; 24. august 2013 kl. 19:14.
Ja, det funker og nei, det er absolutt ikke særlig helsemessig bra for kroppen. Rusen blir litt mer intens men varer mye kortere. Man kan jo pådra seg hjerteproblemer av sånt. Blodtrykksstigningen er en så stor belastning på hjertet. Men døden som følge er jo akutte overdosetilfeller. Likevel, det sier seg selv at man ikke ønsker dette i lungene sine. Risiko for avhengighet er vel ikke noe jeg trenger å nevne engang. Ingen fordel det, nei.
Jo, det er selvfølgelig godt men personlig visste jeg med meg selv at "det her kan jeg faktisk ikke drive med". Aldri gjort det siden.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Ja, det funker og nei, det er absolutt ikke særlig helsemessig bra for kroppen. Rusen blir litt mer intens men varer mye kortere. Man kan jo pådra seg hjerteproblemer av sånt. Blodtrykksstigningen er en så stor belastning på hjertet. Men døden som følge er jo akutte overdosetilfeller. Likevel, det sier seg selv at man ikke ønsker dette i lungene sine. Risiko for avhengighet er vel ikke noe jeg trenger å nevne engang. Ingen fordel det, nei.
Jo, det er selvfølgelig godt men personlig visste jeg med meg selv at "det her kan jeg faktisk ikke drive med". Aldri gjort det siden.
Vis hele sitatet...
Dette er stor forskjell fra person til person.Jeg synes kokain er mer avhengihetskapende når man snorter det.Det kommer helt ann på hvordan rus man foretrekker.
du bruker salmiakk osv for å kunn sitte igjen med rene cola steiner , så kan du røyke det men anbefaler det ikke da dette kunn er for sterke mennesker som ikke lett blur avhengig
Sitat av BongRips Vis innlegg
Smelt det sammen med sukker til det blir brunt og klissete. Da det stivner, hakk det opp i små biter, eller pulver. Så kan du Bruke det på samme måte som hasj.

Tror det også er mulig og bare smelte ren kokain om du steker det i .eks olivenolje
Vis hele sitatet...
kokain skal jo ikke røykes sakkte som man røyker en joint da, har man liksom en litten klump crack/freebase på 0.20 feks røyker man hele på et trekk i en såkalt crackpipe
Jeg satt i amster og møtte en Nederlender/svenske. Jeg var ganske godt beruset. Men var bare meg og han som satt på en bussholdeplass. Der puttet han noe cola av PRIMA kvalitet i en sigg, vi smoket å shiit for en følelse! Dette er dog noen år siden men husker feelingen den dag i dag. Men som noen har nevnt, det varer kort. Men nå snårtet vi en god del samtidig som vi blåste litt! )
Kokainsalt hcl (vanlig kokain) tåler ikke høy temperatur, så mesteparten går til waste, men noe blir også tatt opp av lungene.

Kokainbase, altså hvor saltet er fjernet, tåler mye høyere temperatur og mer mye mer egnet for røyking. OBS! Svært avhengighetsdannende, da rusen er kortere, men mer intens.
▼ ... flere år senere ... ▼
Colasigg er jo vanlig da! Gjør det hver eneste gang. Lager en linje på siggen - spytt- så er man good to go. Digg som faen, jøvlig skadelig ofc

Base- er å koke d med salmiakk. Et heeelt annet ballgame for å si det mildt. Verdens beste rus. Slår tilogmed heroin. Men fy avarte så avhengig man blir. Det er norsk «crack».
Sist endret av Patchino420; 17. januar 2020 kl. 19:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.