Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1784
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sliter litt med den store mengden møkkafolk i GTAV Online, og generelle vanskeligheter med å få kjørt i gang, la gå å gjennomføre, de forskjellige oppdragene. Randoms er stort sett ubrukelige, og ingen kommuniserer.

Vi kunne formet et crew, eller bare avtalt å gjøre noen oppdrag/heists i ny og ne, eller hva nå enn man vil finne på.

Jeg stiller med Mumble-server.

In-game-navn: robholx
Sist endret av robhol; 30. juli 2015 kl. 20:03.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Pc/ps/xbox?
Prøvde å adde deg men ser ut til at vi er på forskjellige konsoller.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Tråden ligger jo i PC-subforumet, da.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som fortsatt spiller dette på pc? Add andhar90
Enig, heist er helt ubrukelig med randoms! Det er en grunn til at spillet har 18år aldersgrense, fordi shitkids vet ikke hvordan de skal oppføre seg online..
Har gjennomført 2 heist jeg har hostet, bare 2 etter trilioner forsøk, fordi de enten sugerballstein, ork ikke eller skal alltid være egoist...

Edit. Spiller på PS3, har løst å lage en liten helge klan, med 18+ aldersgrense!
Sist endret av justastonedhuman; 13. september 2015 kl. 13:59.
Overskuddsmateriell
Virkelig morsomt å spille sammen med folk som er seriøse. Jeg har spillt mye sammen med disse gutta og var med på oppvarmingen og tilfeldig jeg ikke var med på denne gjennomkjøringen.
Pr i dag er vell dette fortsatt offisiell verdensrekord (gtaforums.com) på Pacific Job Elite Challenge
https://www.youtube.com/watch?v=szyNOZT4At4
Skulle vært med, men ga dessverre bort ps3'en til eksen som manglet utstyr til å streame Netflix.. Si ifra når du oppgraderer til ps4 da! Vi er en aktiv 18+ gjeng der som du gjerne kan legges til i.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Edit. Spiller på PS3, har løst å lage en liten helge klan, med 18+ aldersgrense!
Vis hele sitatet...
Lett med på speling i helgane. Har du mekka klan eller e det på planleggingsnivå endå?

EDIT: 19-årig student her btw.
Sist endret av fisk23; 14. september 2015 kl. 00:02.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Dere, det finnes en tråd for GTA:O på konsoll, kan dere ikke heller bruke den.
Sitat av robhol Vis innlegg
Dere, det finnes en tråd for GTA:O på konsoll, kan dere ikke heller bruke den.
Vis hele sitatet...
Nå må du ikke bli så butthurt for at andre folk enn deg også leter etter det samme som deg, bare over en annen plattform. Det sagt så klart, men det var litt "in the moment" for min del ihvertfall.




Sjekk gta forums, er nok norske der og på pc!