Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1558
Hei igjen.

Kort historie om 2. gang jeg røyket Shanga-dmt med X og Y.
Dette skjedde i fjor sommer hos X som bor ved skogen og har fin utsikt + en trenger ikke bekymre seg for naboer.
Min første gang husker jeg lite av og det var ikke noe spesielt ved den opplevelsen bortsett fra at jeg så masse apekatter i led farger i 4 minutter med øynene lukket.

Vi satt oss til rette og Y som eier bongen tar første hit på ca 100mg da det er h*ns første gang, dermed er det X's tur som også har testet før, han tar ca 150mg i bollen og fyrer opp.
H*n klarer og presse ut ett lite "shit" før h*n blåser ut røyken og synker inn i sofaen.
noen minutter senere da de begger er våknet igjen fyller jeg bongen med 150mg og trekker inn. Jeg holder røyken inne i 15 sekunder og merker ide' jeg blåser ut at jeg som person, altså mine tanker og alt som skjer i mitt hode blir brutalt dratt ut igjennom krona i håret bakpå hode mitt. Meget vanskelig og forklare men alt mitt univers bestod av de neste sekundene var det jeg så på der og da + at musikken ble styrende og bestemmende på en ubeskrivelig da det føltes som hjernerytmen min(som ikke var tilstede) ble ledet av musikken. Jeg følte på et vis at jeg kun var ett par øyne som fløt rundt og observerte uten og gjøre seg noen tanker rundt de en ser. Altså total hjernestillhet. (Helt syyykt merkelig) Jeg må ha merket at jeg ble kvalm for jeg hadde hoppet opp, over bordet og bykset inn på badet hvor jeg spøy hardt og ser ander universer danse rundt i toalettskåla hvor mitt brune men allikevel farge sprutende spy lå. Jeg gikk så ut på verandaen alene og så på skyer som så ut som romskip i minekraft hakke rundt på kveldshimmelen. Trær danset og svaiet metervis frem og tilbake. Her ble jeg sittende i 10-15 minutter i total ro og velvære og nyte synet og mine da flytende tanker som reiste rundt i universet.

Shanga er meget overveldende og man burde ha nok til og ta flere doser om man vil "finne ut av ting" mener jeg. Respekter dette stoffet og kos dokke på tur :)