Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2461
Jeg bestilte salvia for litt siden, og i dag fikk jeg det. På pakka står det at den er åpnet for kontroll av innhold. Hvorfor fikk jeg da pakken? Trodde det var ulovlig å bestille slikt, og at om de åpner og ser hva det er, så sendes det tilbake?

Beklager om jeg er uviten, ble bare litt nysgjerrig.
Salvia er lovlig om jeg ikke bommer helt,derfor
Om jeg ikke husker feil så leste jeg på noen plasser at om det ble stoppet så ble det sendt tilbake, og man fikk brev der de spurte etter resept. Så trodde ikke det var lovlig lenger.
Salvie divinorum er ikke oppført på narkotika listen, det er derimot et reseptbelagt middel. De skal egentlig sende et brev der de spør etter resept og om du ikke kan vise fram det, så destruerer de pakken.

Kanskje reglene er endret eller et lite glipp?
Håper reglene er endret.
Fikk for en ukes tid siden brev om at jeg måtte levere resept da jeg hadde bestilt salvia, så reglene er nok ikke endret.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Du hadde flaks, basicly.
Det samme har skjedd meg også, fikk en pakke med salvia-ekstrakt som var åpnet, og teipet igjen med tollvesenet-teip Enten en hyggelig ansatt hos tollvesenet, men mest sannsynlig bare en glipp
Kanskje de bare trodde det var en form for lovlig salvia
The Nerdrager
Kanskje du kom utfor en toller som driver med slikt selv, eller før i tiden.
Sist endret av Rediver; 20. mars 2012 kl. 07:39.
Masse synsing her nå, så slenger meg på den: Er det mulig å identifisere at dette er Salvia bare ved å se på den, eller var det merket med noe annet? Tollvesenet kan ha antatt at det er noe helt annet lovlig.
Det står blandt annet SALVIA på posen med salvia, samt står det hvor mye man skal røyke av det.
Personlig hadde jeg en venn, pakken vart åpnet og sjekket. Og han måtte bare betale toll.
Det jeg stusset mest på var at det sto en liten lapp på pakken.. "hush.." sto det, i tillegg hadde noen lagt en liten pose med godteri i..
Jeg fikk også godteri
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Personlig hadde jeg en venn, pakken vart åpnet og sjekket. Og han måtte bare betale toll.
Det jeg stusset mest på var at det sto en liten lapp på pakken.. "hush.." sto det, i tillegg hadde noen lagt en liten pose med godteri i..
Vis hele sitatet...
Pass på at det ikke er LSD-godteri da.
"Gutt inntok 4000 mikrogram LSD, klatret opp i et tre og spiste en katt."
Sitat av BaconWeed Vis innlegg
Kanskje de bare trodde det var en form for lovlig salvia
Vis hele sitatet...
Ja, eller "bath salts for collection purpose only. Must under no circumstances be inhaled."