Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1341
Vil noen av dere anbefale å prøve hasj ?
Og hvordan isåfall, røyke, spise eller noe annet rart jeg ikke vet om ?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
huffda, NEITAKK ONKEL JEG SCHVARER IK PÅ NO SLIKT DU!
U LRUER IKK MEG NE!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Drugs are bad m'kay. Også er det ulovlig ;p
Det er iaffal min anbefaling
Fins mange av disse Thread'ene fra før, søk litt så finner du.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Altså.. Vet ikke helt om du er klar over at hasj er ulovlig i Norge.. Det var engang en kunngjøring på rusmiddelforumet der det sto klart og tydelig at oppfordring til bruk og salg vil bli slettet umiddelbart, hvor den er blitt av vet jeg ikke, men den vil komme opp fortere en lynet slår ned i tv'en til naboen.
Her diskuterer vi de forskjellige rusmiddlene, man oppfordrer ikke andre til å prøve dem.. Noen ganger kan det ha sklidd ut av den enkle grunn, over ivrighet..

Norge er et fritt land og informasjon er ikke ulovlig..
Men vi eller noen andre kan ikke ta på oss at du har prøvd eller brukt hasj, fordi VI har oppfordret deg til det..

Hvis du er intrisert i å finne ut om hasj, ser du opp i høyre hjørne der det står SØK. der SØKER du etter HASJ.. jeg vil tro du finner utallige treff.. der finner du både erfaringer og finurlige måter å bruke dem på..

Jeg vil ikke anbefalle deg å prøve hasj..prøv det om du vil, men jeg ville aldri ha anbefalt deg det..Det ender som oftest opp med at du prøver mer en èn gang, og det kan også hende at når du først har "brutt den bariæren" vil se lettere på andre stoffer og prøve litt andre ting etterhvert.. Ikke nødvendigvis, men sjansen er der.
Jeg snakker av erfaring..
for teit og spørre om..
Hva om i stedet for å be om en direkte oppfordring, heller spør om ulemper ved å røyke, eller noe i den duren?
Når du stiller et slikt spørsmål, virker det som du ikke helt klarer å ta beslutningen om du vil prøve eller ei, selv...

Hvis du er i tvil, hvorfor prøve?