Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1435
Kjøpte meg et tegnebrett til ca 700 spenn rundt i høstferien i fjor(tror \jeg). Kuil greie som jeg fort begynnte å like. Dessverre forsvant pennen i allt kaoset på TG. Jævelig kjipt, for hvis jeg vil ha en ny på jeg kjøpe et til 400kr for så å kaste brettet og beholde pennen. Det gidder jeg ikke. så jeg lurer derfor på om nen av dere vet om slike selges separat.? Pennen hadde en knapp oppå(høyre museknapp) og tuppen fungerte som venstre museknapp. Altså litt mer komplisert enn en palmpenn.

takk
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har du hørt der du kjøpte den?
hysing's Avatar
Trådstarter
neei. har vel egentlig ligget på latsia.
skal prøve det og men hvor mange har vel sett DET i butikkhyllene på elkjøp eller computer city
kreativ nerd
devotio's Avatar
Har søkt på komplett.no mpx.no og elkjop.no, det ser dårlig ut...

(Altså: ingenting!)
Der jeg kjøpte min så fikk man pennen seperat (en databutikk på østlandet, de bestillte fra en eller annen plass). Noe som var veldig kjedelig. for jeg bestillte et wacom a5 ultrapad. Og når jeg fikk den, så manglet der penn og drivere (og en ting til?). Jeg gikk tilbake, og da viste det seg at disse ble solgt seperat (noe fyren i butikken ikke visste).
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Er bare et svar til dette.

JA

På elkjøp har jeg iallefall sett dette
sjekk med veggiss (medlem her), han jobber på computer city i sandvika og er generelt en hyggelig fyr skal ikke se bort fra at han kan skaffe det hvis de ikke har det inne.