Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4635
Jente 19

Ble for ca 3 uker siden tatt for å røyke hasj av politiet. Han jeg kjøpte av ble tatt og hadde ikke slettet meldingene våre..

De kom tilogmed på døra mens vi røyka ca 3 timer etter vi hadde kjøpt det.

For meg var ikke det værste å bli tatt, men å miste 10 gram, hehe..

Men har noen peiling på om jeg kan røyke igjen? Er det trygt? Kan de overvåke mobilen min uten jeg vet det?
Ja det er trygt, til en viss grad, så lenge du ikke skriker ut at ''hey, jeg røyker joint og jeg er fjern'' eller annet tull.
De fleste stonere har blitt tatt en til flere ganger tidligere, man får en bot eller på må levere urinprøver også fortsetter man å røyke som vanlig.

Kjipt å miste, det skal være sikkert men det er ekstremt dumt at dere prater om slikt over meldinger.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville nok holdt meg unna det hvis jeg var deg, hvertfall en stund.
Hvis det var 3 uker siden, og du har fått boten og betalt den så kommer de ikke å plager deg mer, du kan røyke med god samvittighet helt til neste gang det skjer et uhell.

Ble selv tatt i å røyke, og de har ikke plaget meg igjen
Bor du ikke på et lite sted så kan du ta det med ro Ta deg ei pipe.
Sitat av antistuff Vis innlegg
Jente 19

Ble for ca 3 uker siden tatt for å røyke hasj av politiet. Han jeg kjøpte av ble tatt og hadde ikke slettet meldingene våre..

De kom tilogmed på døra mens vi røyka ca 3 timer etter vi hadde kjøpt det.

For meg var ikke det værste å bli tatt, men å miste 10 gram, hehe..

Men har noen peiling på om jeg kan røyke igjen? Er det trygt? Kan de overvåke mobilen min uten jeg vet det?
Vis hele sitatet...
DERFOR SKAL DU ALDRI BRUKE DITT EGET NUMMER!!!!!!!!
Folk som gjør sånne ting fortjener å bli tatt, fakta!

Gå til Prix, eller en annen nærbutikk, pung ut 50,- for et vanlig sim, klipp det av til micro-sim og BRUK DET! Ingen registrering, det blir ikke bundet til ditt navn.
Er du ekstra paranoid, eller har grunn til å være det, skaff deg en gammel TLF du kan stasje ett sted så de ikke får sporet deg.

Sist endret av missMia; 3. juli 2017 kl. 05:36.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av missMia Vis innlegg
Gå til Prix, eller en annen nærbutikk, pung ut 50,- for et vanlig sim, klipp det av til micro-sim og BRUK DET! Ingen registrering, det blir ikke bundet til ditt navn.
Er du ekstra paranoid, eller har grunn til å være det, skaff deg en gammel TLF du kan stasje ett sted så de ikke får sporet deg.
Vis hele sitatet...
Jo, det er registrering av SIM-kort her i landet. Du får ikkje brukt det før du har registrert det. No er det forsåvidt trivielt å registrere det på andre, eller skaffe seg f.eks. britiske sim-kort frå ebay - men det du skriv er reint faktisk galt.
Sist endret av vidarlo; 3. juli 2017 kl. 07:35.
Sitat av missMia Vis innlegg
DERFOR SKAL DU ALDRI BRUKE DITT EGET NUMMER!!!!!!!!
Folk som gjør sånne ting fortjener å bli tatt, fakta!

Gå til Prix, eller en annen nærbutikk, pung ut 50,- for et vanlig sim, klipp det av til micro-sim og BRUK DET! Ingen registrering, det blir ikke bundet til ditt navn.
Er du ekstra paranoid, eller har grunn til å være det, skaff deg en gammel TLF du kan stasje ett sted så de ikke får sporet deg.

Vis hele sitatet...
Det har jo ikke noe med hvilket nummer du benytter, har aldri vært ulovlig å ringe noen. Det viktigste er vel å ikke sende sms uansett hva.

Er ikke en snut i landet som avlytter telefonen til småfisker som puffer litt i stuen sin eller på jenterommet, er bare bortkastet å stresse og påføre seg selv noia.

Kjøp deg bønne du TS, ring og spør om du kan komme innom en tur. Ta en kaffe så det blir naturlig besøk som varer litt og ikke bare 5 minutter.
Hvorfor ikke brukte snap eller lignende? evt krypterte text apper
Det er forsovet trygt så lenge ikke slike uhell skjer igjen, wickr og snapchat er veldig greit for slikt og du slipper å bekymre deg over at andre ikke sletter meldinger.

Vil legge til at det varierer litt på hvor du befinner deg i landet, her jeg bor så er det politifolk (narkosnut) som stopper alle de kjenner igjen fra slike saker, selv om du er fotgjenger. Da er det viktig at du sørger for at de ikke finner noe på deg og vet hva de har lov til/ikke lov til da flere politifolk gir faen i regelverket og tenner på å ta folk selv om de må bryte lover selv for å få det til.
Sist endret av sondriz; 3. juli 2017 kl. 17:00.
Ikke bruk Snap. Er mange som har satt opp servere som dumper alle bilder som mottas. Veldig kjekt for de med venninner som sender frekke bilder og videoer. Ikke så kult for alle andre.