Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  161 21855
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Ja, jeg håper det. Men jeg ba jo om ett møte? Jeg har ikke hørt ett eneste ord siden jeg sendte brevet, som snart er 2 uker siden.
Vis hele sitatet...
Du kan jo eventuelt sende henne en påminnelse da, eller lage et kompromiss med at du ikke er fornøyd, og ikke betaler før hun er med på et møte.
Om du fortsatt vil ha møtet da.

(Kanskje en litt dårlig måte å gjøre det på, men et forslag er det hvertfal)
Næh, bare la det ligge. Hun har skjønt tegninga!
Glem det for tiden

Heng opp fiskesene rett innafor døra til rommet ditt før du låser og går med gjennomsiktig teip forsiktig.

Kanskje har du et videokamera med god filmetid - sett det på dårligst kvalitet, film rommet og legg et håndkle elns over før du går.
Sist endret av Taurean; 31. januar 2011 kl. 16:31.
Har gått noen dager siden brevet nu.. Har du hørt noe som helst fra utleier?
Hun ble rett å slett fucked in the A Hole.

Jeg mener, selv politiet, POLITIET (Tar nesten aldri konklusjoner uten å ha fått høre begge saker) er enig med TS.
Jepp, what to say.

Thumbs up for you! = )
Når husleie kontrakt er skrevet har ikke huseier noe i leiligheten å gjøre, med untak av nødstilfelle. Ta kontakt med Leieboerforeningen (som nevnt tidligere i tråden). Og begynn å leit etter ny leilighet. At du må gjøre det bra på skolen for å bo der er vell neppe noe husvært har noe med BTW.
Har hatt et par forjævlige husværter selv, så jeg skjønner frustrasjonen din.
Lykke til
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dama har ikke vært innom enda?
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Dama har ikke vært innom enda?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke hørt et ord siden jeg sendte brevet.
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Jeg har ikke hørt et ord siden jeg sendte brevet.
Vis hele sitatet...
Har du ikke møtt på henne utenfor, eller på butikken eller noenting heller? Kanskje hun bare innså at du hadde rett.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hun må ha kommet med drapstrusler til trådstarter om at hvis han skriver ett innlegg til så sliter han :')
Han har nok ikke hørt noe mer fra huseier. Og har lagt det bak seg
Sitat av Awarize Vis innlegg
Har du ikke møtt på henne utenfor, eller på butikken eller noenting heller? Kanskje hun bare innså at du hadde rett.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg har ikke sett henne på butikken eller andre steder. Hun har fortsatt ikke svart på brevet heller.

Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Hun må ha kommet med drapstrusler til trådstarter om at hvis han skriver ett innlegg til så sliter han :')
Vis hele sitatet...
Haha. Hun har nok ikke gjort det.

Sitat av Dæng Vis innlegg
Han har nok ikke hørt noe mer fra huseier. Og har lagt det bak seg
Vis hele sitatet...
Helt riktig.