Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 4424
Hei.

Lurer på om noen kunne fortelle meg om noen gode "snikespill".

Prøv å få med:
Hva spillet heter.
Aldersgrense (i Norge).
Evt. hjemmeside/infoside til spillet.
Evt. Annen internettside til spillet.

Det jeg mener med "snikespill" er sånn som "Desperados 2".
Sist endret av Herû; 7. juni 2010 kl. 16:49.
-splinter cell conviction (evt hele serien)
- Aldersgrense 16år
- Hjemmeside

Så har vi jo også Hit Man eller Metal gear.
Sist endret av mo3; 7. juni 2010 kl. 16:55.
Sitat av Herû Vis innlegg
Hei.

Lurer på om noen kunne fortelle meg om noen gode "snikespill".

Prøv å få med:
Hva spillet heter.
Aldersgrense (i Norge).
Evt. hjemmeside/infoside til spillet.
Evt. Annen internettside til spillet.

Det jeg mener med "snikespill" er sånn som "Desperados 2".
Vis hele sitatet...
Du lagde en veldig lignende tråd for ikke så lenge siden, som har 3 sider med lesestoff. Hvorfor lager du en ny tråd der du spør om så og si det samme?
Thief serien.

Fant bare aldersgrense på "Thief - Deadly Shadows" - 12 år
http://en.wikipedia.org/wiki/Thief_%28series%29
gameplay http://www.youtube.com/watch?v=p9Y0RxdgzA8
Trådstarter
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Du lagde en veldig lignende tråd for ikke så lenge siden, som har 3 sider med lesestoff. Hvorfor lager du en ny tråd der du spør om så og si det samme?
Vis hele sitatet...
Hvis du tenker på spionspill-tråden, så er spionspill noe helt annet enn snikespill.

Snikespill er sånn den delen der man kan se i øynene på folka (kan gjøre det i hele spillet) i Desperados 2 er.
Oblivion! Der kan du snike så mye du vil og ++

Kansje ikke akkurat det du vil ha, men er verdt et forsøk når Game of The Year editionen bare koster 100 spenn

http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm
Metal Gear Solid serien er jo ganske gode spill.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Sitat av Herû Vis innlegg
Hvis du tenker på spionspill-tråden, så er spionspill noe helt annet enn snikespill.

Snikespill er sånn den delen der man kan se i øynene på folka (kan gjøre det i hele spillet) i Desperados 2 er.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ordene du leter etter er first person (gjennom øynene av den du spiller) og third person (utenfor personen)

Men i prakis så sniker jo en spion seg, så den beskrivelsen din var nok litt for vag
Trådstarter
Sitat av Grimmy Vis innlegg
Jeg tror ordene du leter etter er first person (gjennom øynene av den du spiller) og third person (utenfor personen)

Men i prakis så sniker jo en spion seg, så den beskrivelsen din var nok litt for vag
Vis hele sitatet...
Jo, men i den tråden var jeg ute etter spesifikk spionspill, her er det snikespill, sånn som er i 1. persons-delen av Desperados 2.

Sitat av vegardvg1 Vis innlegg
Metal Gear Solid serien er jo ganske gode spill.
Vis hele sitatet...
Alder (i Norge)?
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Sitat av Herû Vis innlegg
Jo, men i den tråden var jeg ute etter spesifikk spionspill, her er det snikespill, sånn som er i 1. persons-delen av Desperados 2.
Vis hele sitatet...
det er ikke enkelt for oss å finne ut av hva du definerer om snike og spionspill uten en forklaring fra din side så du burde vurdere å spesifisere dette neste gang
Jeg har Metal Gear Solid 3 og den er 16+
Hitman serien vil jeg tro er noe for deg, men aldersgrensen er 18 år...
Commandos serien - Tror det er 16+
Sist endret av SveinKB; 7. juni 2010 kl. 17:59.
Tips: Kjøp et spill, kast coveret og lett plata i et annet cover som tilhører spill med lavere aldersgrense. Fungerte alltid for meg back in the days.
Sitat av CriminalMind Vis innlegg
Tips: Kjøp et spill, kast coveret og lett plata i et annet cover som tilhører spill med lavere aldersgrense. Fungerte alltid for meg back in the days.
Vis hele sitatet...
Problemet er vel at hvis foreldrene merker det, kan det bli bråk.
Og at det kan være noen i spillsjappa som er skjipe og ikke lar deg kjøpe.
Assassin's Creed... 16 år+ tror jeg.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Problemet er vel at hvis foreldrene merker det, kan det bli bråk.
Og at det kan være noen i spillsjappa som er skjipe og ikke lar deg kjøpe.
Vis hele sitatet...
Det er korrekt at de kan være kjipe, men jeg har kun merket dette med spill med attenårsgrense. De har aldri spurt meg eller andre jeg kjenner om legg for å kjøpe spill med 16. Foreldrene skal følge ganske godt med for å se forskjell på spillet på coveret og det som er på TVen.
Trådstarter
Evt. nedlastningsside for demo til spillet/et spill (hvis det er en serie man sikter til).

Flere spill?

Flere spill dere kan tilby meg (anbefale meg)?
Sitat av nobels Vis innlegg
Assassin's Creed... 16 år+ tror jeg.
Vis hele sitatet...
nei, det er 18+, men jeg anbefaler assassin's creed 2, det er 18+ det også
Sitat av nobels Vis innlegg
Assassin's Creed... 16 år+ tror jeg.
Vis hele sitatet...
begge to er 18, og assasins creed er jo ikke mye "snikespill"
du kunne no alltids ha prøvd COD MW2.
på "special ops" delen er det ett oppdrag er som heter "ghillie in the mists". handler kun om sniping og listing.
Robin Hood: The Legend of Sherwood

Robin Hood: The Legend of Sherwood is a 2002 stealth-based real-time strategy video game developed by Spellbound Studios. It is similar to games such as Desperados: Wanted Dead or Alive and the Commandos series.

http://en.wikipedia.org/wiki/Robin_H...nd_of_Sherwood

Burde være lik eller lavere aldersgrense enn Desperados..

Utfordrende å prøve å komme seg igjennom spillet uten å drepe folk
Sist endret av kazoo; 8. juni 2010 kl. 23:02.
Hvis du ikke er ute etter kun nye spill er jo IGI og IGI2 "snikespill". Usikker på om du spiller som spion eller bare som leiesoldat, husker ikke storyen lengre.
Sitat av basselusk Vis innlegg
du kunne no alltids ha prøvd COD MW2.
på "special ops" delen er det ett oppdrag er som heter "ghillie in the mists". handler kun om sniping og listing.
Vis hele sitatet...
blir det ikke litt galt å annbedfale ett drittspill for ett oppdrag? typisk cod fanboy


det finnes andre spill en cod ass...
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Siden Hitman som er det ultimate (syntes jeg) er nevnt måtte jeg tenke i ca 0,18 sekunder før jeg kom på bra spill. Litt sniking, litt skyting er normen her i tråden, hva kan da vel være bedre enn "sniperghostwarrior" (www.sniperghostwarrior.com). Tittelen er noe avslørende hva sjangeren angår, men jeg sitter på opplysninger som tilsier at spillet går ut på å snikeskyte folk(ingen spøkelser altså).

Spiller er til PC, spillet har 18års grense PGA narkotika referanser, språk og blod. Spillet kommer ut den 24.Juni og har en multiplayer funksjon som minner om Call of Duty 4.
Penumbra: Overture og Penumbra: Black Plague, det tredje spillet Requiem var ikke så vanvittig bra, men har man først spilt de to første vil man spille det siste, sånn var det iallefall for meg.

http://www.penumbragame.com
Sitat av sinquah Vis innlegg
blir det ikke litt galt å annbedfale ett drittspill for ett oppdrag? typisk cod fanboy


det finnes andre spill en cod ass...
Vis hele sitatet...
Så bare fordi at du ikke liker CoD, så er det drittspill? Det er ikke uten grunn at så mange spiller CoD, så drittspill vil jeg ikke helt si at det er.
Sitat av sinquah Vis innlegg
begge to er 18, og assasins creed er jo ikke mye "snikespill"
Vis hele sitatet...
Nei vel. Jeg tok 5 av 9 bosser silent og slapp unna med å spjæle et par vakter.

Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Så bare fordi at du ikke liker CoD, så er det drittspill? Det er ikke uten grunn at så mange spiller CoD, så drittspill vil jeg ikke helt si at det er.
Vis hele sitatet...
Jeg syns MW2 var så dårlig at jeg gikk tilbake til WAW jeg ass. Vet du at spillertallene på WAW bare har sunket med 2/3 deler, mens fra COD4 til WAW sank COD4 med 7/8 deler.
Shady Banana
Quix's Avatar
Assassins Creed er et snikespill hvis du vil at det skal være det. Du kan gjøre alt skikkelig åpenlyst eller du kan være hardcore assassin og gjøre alt i skyggene. Det variere alt etter hvordan du velger å spille det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av basselusk Vis innlegg
du kunne no alltids ha prøvd COD MW2.
på "special ops" delen er det ett oppdrag er som heter "ghillie in the mists". handler kun om sniping og listing.
Vis hele sitatet...
jeg må nok si meg enig i innlegget mitt.
kan hende jeg kanskje kan begynne å kalle meg spilleavhengig av COD...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har litt dårlig husk akkurat nå, men trur spelet heite Velvet Assassin...Bare snike, viss ikkje er du dau....
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Så bare fordi at du ikke liker CoD, så er det drittspill? Det er ikke uten grunn at så mange spiller CoD, så drittspill vil jeg ikke helt si at det er.
Vis hele sitatet...
Jeg spiller MW2 daglig, har over 380 timer gametime siden Januar, og jeg synest det er et jævla drittspill. Har idag spilt rundt 2 timer, noe som er ganske lite for meg.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Jeg spiller MW2 daglig, har over 380 timer gametime siden Januar, og jeg synest det er et jævla drittspill. Har idag spilt rundt 2 timer, noe som er ganske lite for meg.
Vis hele sitatet...
Så hvorfor spiller du det?
Sly Cooper/Raccoon-serien til PS2.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Flere forslag?

Har spilt litt thif, og det var moro
Sitat av Sio Vis innlegg
Siden Hitman som er det ultimate (syntes jeg) er nevnt måtte jeg tenke i ca 0,18 sekunder før jeg kom på bra spill. Litt sniking, litt skyting er normen her i tråden, hva kan da vel være bedre enn "sniperghostwarrior" (www.sniperghostwarrior.com). Tittelen er noe avslørende hva sjangeren angår, men jeg sitter på opplysninger som tilsier at spillet går ut på å snikeskyte folk(ingen spøkelser altså).

Spiller er til PC, spillet har 18års grense PGA narkotika referanser, språk og blod. Spillet kommer ut den 24.Juni og har en multiplayer funksjon som minner om Call of Duty 4.
Vis hele sitatet...
Fy faen det spille der skal kjøpes ! virker jo heilt rått !
Mirrors edge er jo en del snike/ninja oppdrag :P


Genialt spill egentlig og veldig fin grafikk
Trådstarter
Sitat av Vegard004 Vis innlegg
Mirrors edge er jo en del snike/ninja oppdrag :P


Genialt spill egentlig og veldig fin grafikk
Vis hele sitatet...
Takk, ser bra ut.





Men, vil gjerne at dere får med dere dette:
Navn på spill(serie)
Aldersgrense (i Norge)
Spillkonsoll(er)
Og det hadde vært fint, men ikke nødvendig at dere også kunne:
Linke til en trailer/video
Sist endret av Herû; 23. august 2010 kl. 20:47.
Sitat av Sio Vis innlegg
Siden Hitman som er det ultimate (syntes jeg) er nevnt måtte jeg tenke i ca 0,18 sekunder før jeg kom på bra spill. Litt sniking, litt skyting er normen her i tråden, hva kan da vel være bedre enn "sniperghostwarrior" (www.sniperghostwarrior.com). Tittelen er noe avslørende hva sjangeren angår, men jeg sitter på opplysninger som tilsier at spillet går ut på å snikeskyte folk(ingen spøkelser altså).

Spiller er til PC, spillet har 18års grense PGA narkotika referanser, språk og blod. Spillet kommer ut den 24.Juni og har en multiplayer funksjon som minner om Call of Duty 4.
Vis hele sitatet...
lasta ned piratkopiert versjon av "sniper": ghost warrior.. det suger, hardt!
det må være et av de mest glitchy, irriterende og uresponsive spillene jeg har spilt, og det er bare bullshit at det faktisk heter sniper, for ca. 40% av oppdragene er tatt rett fra mw2, bare at det er grusomt dårlig gjennomført. (oljeplatform med slo'mo gisseldrama)
og guess what, der er ballz!

Sitat av sinquah Vis innlegg
blir det ikke litt galt å annbedfale ett drittspill for ett oppdrag? typisk cod fanboy


det finnes andre spill en cod ass...
Vis hele sitatet...
du, CoD suger rass, men det oppdraget er pure awesome!
Sitat av nobels Vis innlegg
Assassin's Creed... 16 år+ tror jeg.
Vis hele sitatet...
18 år mener jeg
No One Lives Forever 2.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Jeg spiller MW2 daglig, har over 380 timer gametime siden Januar, og jeg synest det er et jævla drittspill. Har idag spilt rundt 2 timer, noe som er ganske lite for meg.
Vis hele sitatet...
Det der må da være en annen måte å si at man er tilbakestående på.

Hvem i huleste bruker 8,3% (2 timer) av dagen sin på noe som man SELV mener er noe dritt? ....
Call of duty: Modern Warfare 2, der sniker alle seg runt og camper for killstreak rewards
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Call of duty: Modern Warfare 2, der sniker alle seg runt og camper for killstreak rewards
Vis hele sitatet...
AC130 - EMP - Tactical Nuke FTW!
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Call of duty: Modern Warfare 2, der sniker alle seg runt og camper for killstreak rewards
Vis hele sitatet...
Infinity Ward burde gi ut gratis telt til alle brukere som camper mye.Da BLIR det campingtur, selv på CoD!
Sist endret av Eplegutten; 27. august 2010 kl. 00:29.