Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 744
Etter at jeg oppgraderte til Tiger får jeg ikke slått av eller restartet min lille PB12"
Jeg må tvinge den av med knappen. Den lukker alt til det bare er desktopbildet igjen, men der står den. Noen som har opplevd noe lignende eller har noen tips?
Avventende
nudo's Avatar
Det der har jeg ikke opplevd, men X11 apps funker ikke gjennom ssh X11Forwarding.
Trådstarter
35 0
ssh xforwarding funker hos meg. Men Tiger er treigere på vpn. Det sies det er en feil i kjernen på Tiger som gjør den ca 25% treigere på vpn enn Panther. Jeg vurderer seriøst å gå tilbake. Faen, faen, faen.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Firefox og Tiger er ikke venner. Jeg håper en av partene løser dette problemet raskt. Håper også Mozilla lager en optimalisert versjon av Firefox for Mac OS X i nær fremtid.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg hadde samme problemet en gang, den ville ikke skru seg av med powerknappen, hang seg på desktopbg'n, men etter å ha avsluttet maskina gjennom open firmware en gang så fungerte den fint av en eller annen grunn.

Sikkert en tilfeldighet men =)