Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  226 15042
Det er jo greit nokk at man kan kjippe seg litt til tider av D3, men SÅ forbanna gale er det ikke!
kan ikke noen legge ut den filmen igjen...
endelig har jeg tid til å se filmen, men så er den borte!! la den ligge der permanent da vell...

takk
gangsta_fugl: Det ligger mange linker til filmen i denne tråden. Bare let litt istedenfor å gå rett til å spørre! (side 5)
Men det er ikke verdt det. Dårlig skuespill av to prkåte gutter, som nå har fått altfor mye pr!
ok.. sorry.. var bare så gira på å se den.. så jeg glemte å lete.. mybad!!
Jeg klarte ikke å trekke på smilebåndet engang.. Elendig!
den filmen var jo bare teit i det hele og det store!! bli skikkelig skuffa over at noen har tid til å sette opp et DV kamera og filme noe så elendig skuespill!! jalla...

trakk på smilebåndet da jeg så at han så rett inn i kamera og dreit seg ut... jalla!!

fini
Så litt ut som skuspill ja.
Haha, dere er faktisk populære ja.
Dette ble vist på the screensavers som går på g4 techtv i usa,
tidligere denne uken:

http://kapaks.net/doom3.avi
Latterlig skuespill spør du meg. Selv synes jeg ikke Doom 3 var så skummelt som folk skulle ha det til.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av pii
Haha, dere er faktisk populære ja.
Dette ble vist på the screensavers som går på g4 techtv i usa,
tidligere denne uken:

http://kapaks.net/doom3.avi
Vis hele sitatet...
Ai ai ai!! Om de saksøker kanalen så kan jo de bli rike! vg gav jo 5k..
Hahahah. De har virkelig gjort det bra
Jeg hadde spart de 5Kene og kjøpt Norges beste advokat for de :P
edit: HAHA! Den filmen fra USA var dødskul da Fet parodi! Lo meg ihjel av den parioden
Sist endret av GeirBauer; 12. september 2004 kl. 23:09.
enn at noe sånt kan ta av så inni granskauen..
tror jeg setter opp kameraet neste gang jeg spiller doom.
kjekkt å muligens bli gjenkjent på gata. 'haha, se der er dem pysegutta som ble så skremt av doom3'
Sist endret av esr; 12. september 2004 kl. 23:21.
Herrejsus så lol.. Lurte på om gutta hadde all pr`en de fikk i tankene når de lagde den her ..
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Eneste morsomme med denne saken er at folk er dum nok til å syns det er så morsomt at de publiserer den over hele verden. Videoen i segselv er bare tragisk møkk.
codec trenger jeg for å spille av den amerikanske filmen?
last ned denne spilleren så slipper du codecs..til alle filmer..
edit: glemte link
http://www.videolan.org/vlc/
Dette blir bare mere og mere latterlig.

hahaha. Parodien var bare knall!
Noen som aner hvor kjent det showet er nedi statene? Det er jo bare helt sykt egentig da.
"guttene" kan tjene grovt på dette ja.. som om de ikke har gjort det fra før..
Kan jo være bare bløff også, altså at de ikke fikk noe fra dagbladet.
Fy faen så latterlig! Er rett å slett for dumt til å være morsomt!
Btw: Dere burde vært lagt ut som priceless bilde også!
Noe sånt: PC: *prisen på pc'n din*
Doom 3: *pris*
Bli spredd rundt på hele nettet hylende som jenter:
Pricless
lol
Bløff at de ikke fikk? Vel hva hadde vitsen vært med å si det da? Skjønner ikke helt, de må jo ha fått pengene, de har krav på det. Dagbladet har ikke fjernet linken, så da har de helt sikkert fått pengene. Og om de ikke spurte om penger og bare sa det her er de hvertfall helt hjernedøde, og jeg tror ikke de er SÅ dumme..
Uffameg

Synes de 5k burde doneres til nFF
Ja, enig. Er tross alt folk her som har stått for promo
LIkte bedre den amerikanske versjonen. De var mer mongiss. Filmen var skikkelig dårlig, og siden nFF har stått for promotering skylder dere nso over halvparten av pengene. Få en slutt på denne tråden.
Tror freeloadre heter mads..
Det er feil. Jeg vil heller ikke oppgi navnet hans.
Hvordan kan jeg tjene mer penger på dette? Hadde ingen anelse om at den ble så popp. Jeg bryr meg katta i al dritten, siden man skal ikke ta dritt fra nerder
Opprinnelig postet av Freeloader
Hvordan kan jeg tjene mer penger på dette? Hadde ingen anelse om at den ble så popp. Jeg bryr meg katta i al dritten, siden man skal ikke ta dritt fra nerder
Vis hele sitatet...
Kaller du oss på nFF for nerder?, vel, du er vel her selv...
Bare de som er her for å kritisere andre over at de faktisk har mere baller en dem selv. Andre her her har jo faktiskt skjønt poenget.
Freeloader: Send e-post til kanalen som sendte filmen deres uten tillatelse på TV om at dere har alle rettighetene på filmen, og de ikke har lov til å distrubiere den. Så får du prøve å kreve litt penger fra dem, og fortelle dem at det de gjorde er stikk i strid med loven. Så er det bare å vente og se hva som skjer Om dere er heldige, får dere penger, om dere ikke får ville jeg ikke holdt gått videre med saken, men det er uansett et lovbrudd fra tv-kanalens side.
Hva heter den kanalen? trenger jo en email. Annet jeg kan gjøre?
Ja. hvorfor ikke true med å gå til konkurrenter med saken? Gjør det med alle som har gitt ut filmen ulovlig... hehe
Ok, du skal fan ikke finne deg i at den blir sendt på en TV kanal. Da er jo du blitt "dretet" ut via de i offentlighet, noe som ikke er lovlig? Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å fått skvist litt penger ut fra de også.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Var det Andy Warhol som sa at alle mennesker i verden får sine "fifteen minutes of fame"? Disse gutta har fått alt for lenge...
Dette var seriøst gulleplet for dere..
nr1. Dere ble ikke informert om at de brukte filmen deres
nr2. Dere godkjente det ikke, pga nr 1
nr3. Dere kan seriøst tjene litt penger på dette altså!!
nr4. Filmen deres suger :P

Mvh
Freeloader: Snakk med en gratis advokat og hør hva han mener: http://www.dinside.no/php/art.php?id=8224

Edit:
TRONDHEIM:
Trondheim folkebibliotek,
Peter Egges plass 1,
7004 Trondheim
Hver tirsdag 17.00-19.00
Telefon 72547500
Opprinnelig postet av Freeloader
Hva heter den kanalen? trenger jo en email. Annet jeg kan gjøre?
Vis hele sitatet...
Etter å se litt i denne tråden og google litt: http://www.g4techtv.com/screensavers/index.html

Hør med gratisadvokaten i Trondheim ja, god idè!

Jeg vil forresten ha en prosent når dere huker inn 100 milliarder på søksmål

"RoMeR": Ja, for det hjelper jo.
fytti helvette den parodien var bra, HAHAHAHA
lo meg skakk=)
link til video? finner ikke noen parodi
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Opprinnelig postet av RoMer
link til video? finner ikke noen parodi
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av pii
Haha, dere er faktisk populære ja.
Dette ble vist på the screensavers som går på g4 techtv i usa,
tidligere denne uken:

http://kapaks.net/doom3.avi
Vis hele sitatet...
Lese postene da vet du...
Freeloader og kameraten din: Dere og filmen deres eier

Ikke begynn å syt om at de burde gi fra seg pengene sine, når folka bare har kommet med drit og flaming til disse gutta. Når dere har blitt såpass latterlig gjort fortjener dere døttenmeg også litt cash.

Om det var skuespill eller ei har ikke noe å si, filmen er steike morsom uannsett.
Hehe så den postet på gofuckyourself.com for en tid tilbake siden og.. Verdens mest aktive adult webmaster forum.
Opprinnelig postet av Bobben
Freeloader og kameraten din: Dere og filmen deres eier

Ikke begynn å syt om at de burde gi fra seg pengene sine, når folka bare har kommet med drit og flaming til disse gutta. Når dere har blitt såpass latterlig gjort fortjener dere døttenmeg også litt cash.

Om det var skuespill eller ei har ikke noe å si, filmen er steike morsom uannsett.
Vis hele sitatet...
Prøver du å slikke rumpa deres eller er det bare meg?

Edit: Rumpa til Freeloader kommer til å være veldig brun, anbefaler en zylitol munnspray etter hvitvaskinga.
Jeg har samme oppfatning, Rubiks.

Pule?
Now therzz a sexy piece of arse though!

Nei, ikke helt. Bare komme med litt kos i stede for snart 200 poster med dritt.
Å herregud, kjenner faktisk han blonde fyrn. Så posten i går, men posta ikke før i dag. At det blir "verdens berømt" var min minste anelse. Syns seriøst synd på disse folka