Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1162
Hvor mange ganger reduserer dere amfetamin per dag?

Jeg har en type som fungerer i en ca 2 timer, så går effekten ut.

Tar en liten valium/rivotril før jeg skal legge meg å sover hele natta
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2-3 ganger ved daglig bruk
Det spørs litt. Hver 2-4 time litt basert på hva som er hensikten.
Hensikten er å være i godform hele tiden.

Har null problem med søvn , ihvertfall på denne amfetaminen.

Det var en hvit seig klump jeg hakke til pulver og tørket.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker selv å redosere mellom ca. 4-6 timer etter første dose, hender jeg tar litt etter ca. 1 time om jeg ikke føler at jeg fikk i meg nok til å komme på den plassen jeg vil være.
Føler jeg må redosere etter 45 min.
Ellers blir jeg kvalm.

Er det vanlig på amfetamin !
Tja....
Tar en første stripe for å vurdere styrken (ca 0,1). Etter ca en time vet jeg hvor sterk speed jeg har, og deler opp deretter. Vanligvis blir ett gram til 11 striper (førstestripa + 10). Siden jeg liker stukeform, blir det som oftest ca. en stripe i timen til jeg har oppnådd ønsket tilstand (vanligvis to-fire striper til). Deretter går det gjerne 6-12 timer før jeg føler for påfyll (en stripe eller to). Og sånn går det til det er tomt.
Blir du kvalm? Prøv å drikk et glass eller to med iskaldt vann og spis litt sjokolade eller noe annet med mye karbohydrater/sukker (potetgull, iskrem, etc).