Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1242
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, hvor i Trondheim kan man finne uteplasser med homofile/lesber osv? Bruker å droppe mdma for å møte alternative folk på byen, men sliter med å finne gode steder, jeg kommer ikke fra Trondheim.

Takker
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, hvor i Trondheim kan man finne uteplasser med homofile/lesber osv? Bruker å droppe mdma for å møte alternative folk på byen, men sliter med å finne gode steder, jeg kommer ikke fra Trondheim.

Takker
Vis hele sitatet...
Me nattklubb i dronningens .. skeiveste plassen i Trondheim
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk ��
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk ��
Vis hele sitatet...
Null problem.. lokal bar har også en del "suspekte chille folk. Samt en del droger der som inntas
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Null problem.. lokal bar har også en del "suspekte chille folk. Samt en del droger der som inntas
Vis hele sitatet...
Lokal bar så veldig nice ut, elektro musikk og dempet belysning, fint sted for mdma. Ser den åpner 1600, men det er vel mer trøkk utover kvelden?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lokal bar så veldig nice ut, elektro musikk og dempet belysning, fint sted for mdma. Ser den åpner 1600, men det er vel mer trøkk utover kvelden?
Vis hele sitatet...
Ja der er det mange som inntar litt av hvert der .. hehe..
Er masse trøkk etter kl 22. Bra dansegulv nede og masse folk
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja der er det mange som inntar litt av hvert der .. hehe..
Er masse trøkk etter kl 22. Bra dansegulv nede og masse folk
Vis hele sitatet...
Sweeet
▼ ... flere år senere ... ▼
Hvordan er stemninga for å ta mdma på Lokal Bar? Bryr vaktene eller bartenderne seg noe om det?
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Hvordan er stemninga for å ta mdma på Lokal Bar? Bryr vaktene eller bartenderne seg noe om det?
Vis hele sitatet...
Tviler om du gjør det på dassen, har ikke overvåkingskamera der akkurat.
Tar det rett før jeg går inn, så tenker mer på hva jeg risikerer om de ser det på meg at jeg har tatt mdma.
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Tar det rett før jeg går inn, så tenker mer på hva jeg risikerer om de ser det på meg at jeg har tatt mdma.
Vis hele sitatet...
Er så mye rus her i byen at de bryr seg katta. Tror ikke de legger merke til det heller.
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Er så mye rus her i byen at de bryr seg katta. Tror ikke de legger merke til det heller.
Vis hele sitatet...
Har du erfaring med hvordan det er på Lokal Bar?
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Tar det rett før jeg går inn, så tenker mer på hva jeg risikerer om de ser det på meg at jeg har tatt mdma.
Vis hele sitatet...
Min erfaring:
Oppfører du deg så bryr de seg nada.
Det er oppførselen de ser etter og ikke størrelsen på pupillene.