Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1403
Anonym bruker
"Harm Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har tatt 45 sobril, men tok 30 mg igår, så blir jo 60 mg til sammen. Er det OK å ta 38 MG quetiapin ved siden av sånn at jeg får sove, eller er det uklokt å blande det når jeg har tatt så mye sobril?
Håper ikke du har tatt 45 sobril? regner med du mener 45mg. Isåfall så er det ikke noe problem og ta seroquel.
Anonym bruker
"Harm Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Beklager, mente selvfølgelig 45 mg, men tok igår kveld også, så har regnet ut at i tillegg til de 45, så har jeg fortsatt 15 mg i kroppen. Litt redd for om jeg tar 38 mg quetiapin så får jeg pustestopp. Derfor jeg spør her inne. Vil helst ikke dø helt enda😅
Anonym bruker
"Harm Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sadf Vis innlegg
Håper ikke du har tatt 45 sobril? regner med du mener 45mg. Isåfall så er det ikke noe problem og ta seroquel.
Vis hele sitatet...

Takk for svar. Beklager, mente selvfølgelig 45 mg, men tok igår kveld også, så har regnet ut at i tillegg til de 45, så har jeg fortsatt 15 mg i kroppen. Litt redd for om jeg tar 38 mg quetiapin så får jeg pustestopp. Derfor jeg spør her inne. Vil helst ikke dø helt enda😅
Ingen fare. Skal mer til enn det for at det skal bli farlig
Anonym bruker
"Harm Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Ingen fare. Skal mer til enn det for at det skal bli farlig
Vis hele sitatet...
Takk for svar🤗