Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3002
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
42 7
Hei, jeg og to venner har bestemt oss for å spleise på et gram kokain i nærmeste framtid. Det jeg lurer på er hva jeg burde forvente av effekt, og er det noe særlig nedtur på det? Har prøvd LSD en gang før og røyket hasj ganske ofte i cirka et halvt år nå hvis det har noe å si
Eneste rådet jeg har er å kjøpe 2 gram, 1 holder ikke særlig lenge. Rus dere med måte og lykke til!
snakkesalig, gira, glad, overlegen selvsikkerhet, godt overblikk. Mulig du får en liten nedtur etter du er tom.
gjerne tre og. for all cola i norge er bæsj. men drikk passelig bra... hels litt brisen+ før første lissa. som førstegangsbruker bør du fø effekt. du vil bli skravlete gjerne diskutere, cocky , happy, rett og slett bra
Jeg har ikke merket noe særlig de gangene jeg har prøvd. Hvis du er full blir man "edru", gira, fokusert osv. Det er ikke så gøy som det virker på film.
Vil anbefale at dere får i dere noen pils før dere bruker det. Det blir en veldig behagelig synergieffekt hvis man blander litt alkohol og cola. Ikke noe stress om dere ikke kjøper mer enn et gram. Kan forvente at dere føler dere litt mer gira og snakkesalig. Flott dop å ta på byen ved en sjelden anledning, eller julebord. Kos dere!
Hvis det er god cola av types flakes etc. så holder 1g på to pers på en natt. Er det jalla ellr "standard" så ville jeg kjøpt 2.

Dere kommer til å bli stimulerte men samtidig føle dere veldig edru, kjeften går i ett og det er vanskelig å ikke fikle med noe. Er det bra cola så føler du deg rett og slett skikkelig bra, skarp, god selvtillit og "edru" på en rar måte. mange som ikke liker å røyke doobie mens de er på cola da mange blir jævla paranoide av det men for min del syntes jeg det er herlig, kommer deg nedpå samtidig som du er skarp og klar i knotten.

De sjeldene gangene jeg bruker det pleier jeg å ta 100mg fordelt på to nesebor som første dose og så 50 mg fordelt på to nesebor hvert 20-30 minutt. Anbefaler å bruke saltvannspray 5 min ish før neste dose for å rense opp i nesa.

Av egen erfaring får jeg ingen kjip dagen derpå hvis jeg har fått nok søvn og ikke drikket for mye, eneste er at nesa ofte er litt sliten

Ikke glem at hvis du blander kokain med alkohol blir det gjort om til et stoff som heter kokaetylen som er mye mere skadelig enn kun kokain for seg selv.

Sitat av NoLimits Vis innlegg
gjerne tre og. for all cola i norge er bæsj. men drikk passelig bra... hels litt brisen+ før første lissa. som førstegangsbruker bør du fø effekt. du vil bli skravlete gjerne diskutere, cocky , happy, rett og slett bra
Vis hele sitatet...
Få deg bedre kontakter, masse bra kola i norge.
Sist endret av trippy; 3. november 2017 kl. 15:38.