Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1178
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ønsker å bruke psykedeliske stoffer som en slags form for egenbehandling / få innsikt i meg selv.

Jeg har tidligere erfaring med LSD, DMT og sopp.

Jeg tenker for meg å ta 1000ug LSD, og lurer derfor på om det er noen som kan foreslå et annet psykedelisk stoff som kanskje vil fungere like sterkt / sterkere, og gi meg det beste innblikket i meg selv.

For to år siden tok jeg 2000ug LSD, det var litt av en opplevelse for å si det sånn. Dessverre var jeg også ruset på andre ting, så jeg fikk ikke helt tak i det jeg trengte å få tak i inni meg, dessuten er hukommelsen fra den opplevelsen noe svekket. Nå tenkte jeg å kjøre på med bare LSD.

Forslag?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg glemte å nevne i førstepost:

1: Hvilket psykedelisk stoff er det sterkeste og svakeste, hvor ligger LSD i den skalaen?

2: Jeg er kjent med at det ikke nødvendigvis er sikkert at det er LSD jeg får. Jeg kommer til å prøve å finne et testkit for å få sjekket det. Problemet er at hvis jeg skal bruke noe annet, vil jeg være sikker på at det ikke er "lett" å overdosere på det.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Ayahuasca er kjent for god innsikt, samme med ibogain. Jeg ville sagt 2cb er det svakeste siden det gir lite innsikt, og ayahuasca eller ibogain på topp. LSD litt over midten.
Høres ut som at en ayahuasca retreat kunne vært midt i blinken for deg.
Men, husk på tripsitter a, 1000uq med LSD er slett ikke noe man skal ta lett på. Det kan fort gå litt over stokk og stein, som du sikkert er kjent med
Ayahusca nesten ikke rusgivende fra kilder som har gjennomført sermonier.

Man får ekstremt lite. Mange drikker jo kjøkkenglass. Man skal egentlig ikke ha så mye. Ikke rusgivende men når man begynner å spy så var det visst som man kjente alt dritt forlate kroppen (no pun intended)


Jeg tror sopp i litt større mengder kan. Eller jeg vet de kan. Spiste nylig 9.ish gram av Golden Teacher. Trodde jeg hadde lært nok men har jo faen ikke kommet halvveis engang haha
Salvia divinorum.
når du passerer 600ug, så er det ikke så mye vits i å ta mer, blir bare smør på flesk uansett. Egodød vil oppstå.
Det er ikke slik at detsto sterkere dose,
det mer insikt får du.. Men det finner du nok ut av.
Kjappeste måten du kan innse det på er vel N-N-DMT eller Ayuascha.

Om noen reklamerer for styrke på LSD så er det aldri sant. Du er nødt til å teste det i lab.
Om du blir fortalt styrke, så er det sjeldent du opplever det som selges.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av revo85 Vis innlegg
når du passerer 600ug, så er det ikke så mye vits i å ta mer, blir bare smør på flesk uansett. Egodød vil oppstå.
Det er ikke slik at detsto sterkere dose,
det mer insikt får du.. Men det finner du nok ut av.
Kjappeste måten du kan innse det på er vel N-N-DMT eller Ayuascha.

Om noen reklamerer for styrke på LSD så er det aldri sant. Du er nødt til å teste det i lab.
Om du blir fortalt styrke, så er det sjeldent du opplever det som selges.
Vis hele sitatet...
600 er nok, okei ja takk! Vil ikke egodød oppstå på en så høy dose også uansett? Er egodød så farlig? Kan ikke det være positivt? Er det dumt å ha det som hensikt? Tusen takk for svar
Egodød er positivt. Det er målet (i mitt tilfelle) på store doser vil jeg påstå.
Det jeg mener at det er lite å hente når du kommer dit. Så ingen vits i overkill

Egodød er virkelig noe som vil gi deg "innsikt" om ikke i DEG selv men i alt kanskje? Burde oppleves i et meget trygt miljø, helst.

Jeg bruker å si til folk som er nysgjerrige, at LSD kan ta deg til kanten av universet, gjennom alle dimensjoner. DMT dytter deg over kanten.
Det er mange som har prøvd å dykke veldig langt ned i dette kaninhullet uten å finne det de leter etter. Utfordringen er ikke opplevelsen og innsikten man får, men hvordan beholde det når man lander igjen. Forberedelse og integrasjon er minst like viktige elementer av prosessen om man skal få langvarig verdi ut av det. Har skrevet litt om integrasjon her: https://www.psyn.no/blogg/hva-betyr-integrasjon/
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hmmm, i utgangspunktet vil det «holde» for meg å komme til kanten, ihvertfall på det første forsøket. At jeg vil ta LSD handler egentlig mest om at jeg føler meg trygg på det, spesielt med tanke på doseringen. Jeg tar først en lapp på tunga, kjenner etter smak og sånt. Smaker det ingenting, hiver jeg inn på med resten, for da kan jeg føle meg sikrere på at det faktisk er LSD og ikke noe annet. Dumt å ta 6 lapper (600 ug), og tro det er LSD, slik at jeg dermed overdoserer hvis det er et annet stoff. DMT var tydeligvis ikke så lett å finne på deep web heller, jeg må sikkert søke litt mer. Det kommer vi tilbake til.

Så, ta LSD, og så kombinere med DMT under peaken...? Vedder på at det blir sinnsykt
Igjen, LSD med DMT har lite hensikt.
Blir bare at du tripper på LSD før du tar DMT, og igjen etter du er ferdig med DMT trippen.
En riktig dose DMT overstyrer alt annet. Du bare føler du MÅ lukke øynene, så ligger du på sofaen i 15 minutter ca. våkner, og etter 40 minutter til så er DMT'en borte.

Når nysgjerrigheten din overgår hva LSD kan gi deg, da begynner den å skifte fra LSD til DMT.
ingen hast, integrering er den viktigste biten av hele opplevelsen.

GL&HF
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Norm Vis innlegg
Salvia divinorum.
Vis hele sitatet...
Salvia er et drug man ikke får noen ting ut av å ta. Veldig merkelig og rart, og veldig lite insight. Men er faen så potent og kan sende deg på en syyk trip.

Anbefaler for såvidt ingen å ta det