Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 507
Jeg har fått tak i 200 mg Etizolam i pulver form. Hvordan skal jeg gå frem for å få dette dosert?
Vist du ikke har god benzo toleranse så burde du ikke tenke på å røre det pulveret engang uten en pålitelig milligram vekt. For en helt uten toleranse vil muligens 1 - 2mg være mere enn nok. Selv erfarne benzo huer kan lett gå på en smell med rent etizolam pulver. Jeg ville skaffet meg en god milligrams vekt også gått for volumetrisk dosering, du kan dog ikke løse etizolam i vann, men det finnes noe som er trygt å innta som også er relativt lett tilgjengelig som etizolam løses bra opp i, problemet er at jeg husker ikke hva det heter
Du kan løse det opp i propylenglukol, og ganske sikkert også sprit. Men trenger vel ikke milligramsvekt hvis han vet 100% sikkert at det er 200mg da.
Jo, det står faktisk på siden jeg linket til "glycerine" tror jeg....

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Du kan løse det opp i propylenglukol, og ganske sikkert også sprit. Men trenger vel ikke milligramsvekt hvis han vet 100% sikkert at det er 200mg da.
Vis hele sitatet...
nei vist han er sikker på at han har 200mg så er det jo forsåvidt ikke stress å blande ut hele dritten.
Sist endret av Alge; 8. juli 2020 kl. 02:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
2 til 3mg med toleranse er en god start. Bruk en god vekt og vei nøyaktig
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
pleide å dosere med å ta bittelitt på tuppen av en tannpirker. Ikke en haug. Så sleike på tannpirkeren. Ikke no double-dipping. Fort gjort å drite seg ut når man skal ta det på øyemål. Men du kan jo dele opp da. Du vet du har 200. Del de i to, så del de i to osv. Til du har masse hauger med noen få mg. Ned til små hauger med doser du vet er ca rundt det som kan brukes vettug.
Gjør dette før du slikker på tannpirkeren, det blir en stor operasjon og fort mye søl. Og du bør ha hundre lure måter klart for å gjøre av disse små haugene før du loker de bort og halvparten av innkjøpet sitter i ei joggebukse og du sitter der og spacer ut. Ikke slikk deg på fingrene eller stikk de i øynene eller nesa. Kanskje vurder maske.
Så lenge man starter lavt og venter med redosering til dagen etter så blir man kjent med små doseringer etterhvert. Hvor mye jobb er du villig til å legge i det og hvor mye andre kjemikalier vil du kjøpe
Sist endret av Bothrops; 8. juli 2020 kl. 05:34.