Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1010
som det står i overskriften så stresser jeg litt ut.

det skjedde med at jeg kjørte bil og ble stoppet av politi.
de fikk med til å blåse i et alko meter og det påviste negativt.

de gjorde noen tester på meg og konkluderte at jeg var påvirket av cannabis. noe som jeg ikke var.

de kjørte meg til sykehus der jeg tok blodprøve var omtrent 4 glass vert av blod.

jeg tok blodprøve den 24 august og glemte at jeg helt hadde røyket en joint 18 August i tillegg til 14 august.

24 august tokk jeg blodprøve ca kl 04:00 på kvelden
14 august røyket jeg en grønt var ikke mye, bare en bud. ca 2 rizla joints
18 august røyket jeg brunings. vet ikke omtrent hvor mye men vil nok si 0.5g brunings.

det jeg lurer på er om vil dette vises opp som positiv på blodprøven ?
Digital nomade
trippy's Avatar
Tror du er rimelig safe Siterer wikipedia: "Cannabis is detectable in the blood for approximately 12–24 hours, with heavy/frequent use detectable in the blood for up to 7 days"
Du får kanskje en bot for røyking, men ikke mer enn det er du ikke tatt for knark før tviler jeg sterkt på at de skal ta førerkortet pga edruelighet
@sukkersyke

hehe vil heller ta bot da.
men siden det var 5 dager sist jeg røyket vil jeg nok tro at det ikke ligger aktiv thc i blodet. det er vel det hovedsakelig de ser etter på en blodprøve, siden dem ser etter om jeg faktisk var beruset når de tok meg. som han ene politimanen sa var at om jeg hadde thc på 0,5% ville jeg blitt fratatt lappen. om jeg var under 0,5 var det en dommer som skulle vurdere utifra hva som skjer. fortsatt litt stresset over dette men håper at alt går bra.