Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1027
Leste en uttalelse fra en speedfreak her inne, kul kar!!

Han påsto at han gikk fast på speed daglig, og det hadde han gjort et par år.

Spørsmålet jeg satt igjen med var hvordan går det an å bruke speed daglig og samtidig så sov han fast hver bidige natt?

Jeg har beundret han for dette, da jeg har brukt en del speed selv og har overhodet ikke greid å sove påfølgende natta, det bruker alltid å bli andre natten søvnen kommer!!

Jeg også higer etter å finne ut hvilke knep som må til for å ha fast døgnrytme hver bidige kveld, som en konstant daglig speedfreek.

Evt. hvilke mirakelpiller finnes der man konstant får sørget for søvn hver eneste bidige natt.

Kan det være at fyren hadde en slik type toleranse, at speeden som han inntok på morgenen var ute av kroppen igjen til Kvelden, selv synest jeg det høres rart ut, etter min oppfatning når jeg har tatt dagens første speed dose, så har jeg aldri vært i nærheten av å klare å få sove på den første natten, regelrett klin umulig, og nærmest mot naturens lover.

Vet serouquell virker, men den vil jo henge i kroppen langt ut mot dagtid, så da er vel man ikke så lysten på å sette seg ett skudd på morgenen, når du da kanskje sitter der meg en stor del av dosen i blodet med bremsestoff og som også kanskje ikke går ut før etter en 3-4 timers tid etter morraskuddet er tatt.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg har skutt pepper synes jeg det er lettere å sove kontra droppe det/snorte det. Men når jeg først begynte å ta det for en del år siden så sleit jeg også med å sove, og crava gjerne etter mer, ble fort 6-8 dager oppe. Men har ikke noe spesifikt svar på hvorfor, men vet om flere som synes det ikke er noe problem å sove på det. Sovepiller hjelper ikke at all.
Etter langtidsbruk blir kroppen vandt og sliten så det blir et must med søvn for å holde det gående.
Uten langtidsbruk så er det veldig små doser til riktig tid som gjelder.
Mange som bruker speed har også ADHD og det gjør at man ellers bare fungerer som et normalt menneske ved moderate doser, spiser og sover normal. Ved høye doser vil man selvfølgelig bli speeda som alle andre.

Men dette er da ikke noe å hige etter???
Skjønner det er stas å gå rundt i topp form hele tiden, men alt som går opp skal ned.
På sikt blir du avhengig, helt ødelagt og du havner så langt utenfor samfunnet at det blir vanskelig å finne veien tilbake til et normalt liv.
Jeg brukte seroquel når jeg holdte på en liten periode, sov som en stein selv om jeg hadde tatt en liner for en time siden. Antipsykotika dreper nesten all stimulernede effekt (for min del iallefall). Dette funket i noen uker før jeg blei kjempesliten og måtte gi meg. Anbefales ikke men bedre å få seg noe søvn ved hjelp av antipsykotika enn å være våken i mange dager.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I følge en tidligere psykiater jeg hadde opplever mange med ADHD bedre søvn etter de begynner på medisiner. Kanskje han har det?