Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2126
Kompis handlet 3 med fart så fant vi ut at det skal være white rock.

Men nå er det 5-6timer siden sist linje har bare hatt 2små.
Sitter no å rister å sliter med kjeven å tungen. Pleier ikke det tilvanelig på attackdoser engang. Blir helt loka, og føler musklene i armene å benene bare pulserer. Vi finner ikke roen heller, noen av oss... Vi er ikke nybegynnere...

Han ene kompisen min spøy å ble dårlig rett etter 2linje, han har spydd som bare det etterpå. Han sa han fikk en smak fort ned i ganen som han ikke pleier å få, å mente det var buffet med noe bad shit/ full av ether.

Noen som kan hjelpe med hvorfor dette skjer? Pleier å ha roen på fart og glemmer at jeg er på den... Ikke denne. Åja skriver på tlf å hendene skjelver hvis det hjelper mer.

Noen som har noen som helst ide om hva det er som vi har fått i oss som ikke børvære der?
Missforstå meg rett men du blir tilbakestående og heilt svimmel av den her, masse hodekjør
Sist endret av infamous x; 4. september 2015 kl. 12:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ingen her på forumet kan diagnostisere hva dere har fått i dere, men det høres ut som standard biker-meth.
Pass på så dere ikke får sår i ansiktet.
Sitat av xjjonna Vis innlegg
Enkelt hva du bør gjøre, SLUTT MED AMF.
Det er litt for knærk
Vis hele sitatet...
Han spør etter hjelp. Innlegget ditt er unødvendig, og han ba ikke om å bli kalt narkoman, noe som er en ufattelig nedlatende tittel. Til TS: det kan være mange faktorer. Har dere begge vært våkene lenge? Til stoffet så kan det tenkes at det er bøffa ut med noe, men hva er umulig å svare på. Det kan være alt fra noe bunnslam i en konteiner til RC.
Det er umulig å si hva dere kan ha fått i dere, det kan til og med bare ha vært sterk meth som vil gi dere en overraskelse om dere tror det bare er standard amf. Eneste som hjelper nå er å spise hva enn dere kan få i dere, drikke en halvliter vann, og et par benzo av deres valg..
Høres overstimulert ut.

Når det gjelder reaksjonene dere får tipper jeg de kan unngås ved å droppe fremfor sniffe.

Selvsagt burde du kaste det, for sikkerhets skyld, men jeg vet at det sannsynligvis er uaktuelt. Hadde det vært for meg og.
MDMA is life
Trådstarter
Vi hadde 2 små linjer kortere en kortsia på visa kortet tynne... Vært våken kansje 8-12t da vi ikke tok første linje sammtidig...

Vi er 3stk og var ikke overjustert. Du ble bare tullete å du merka det er noe somikke skal være her.... Har snorta nok til at jeg ikke får ukontrolert kjevekjør. Og nedturen kom kansje 4-7t etter siste linje... Syns denne etset seg mer inn i for ex hard plastikk en det di andre har pleid å gjøre.

Vi vet alle at det var noe galt med denne. Vet bare ikke hva, jeg hadde nesten like kraftig idioet å retardert etter jeg dro 1.5g oppi nesa og fordelt på capsler på 30min.
Vi fikk aldri roen glemte liksom ikke at vi var speeda, noe jeg har en tendens til å gjøre.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Høres overstimulert ut.

Når det gjelder reaksjonene dere får tipper jeg de kan unngås ved å droppe fremfor sniffe.

Selvsagt burde du kaste det, for sikkerhets skyld, men jeg vet at det sannsynligvis er uaktuelt. Hadde det vært for meg og.
Vis hele sitatet...
Kun han ene spydde, kan ikke forstå at 0.6g amf/meth delt på 3 skal smelle mer en2g av god fart...
Gir ikke mening...hadde ikke samme skarpe kjemikalie smaken, denne smakte mer etsende
Sist endret av infamous x; 4. september 2015 kl. 21:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hørt det er mangelvare på ingrediensene til speed/meth for tida, og at det derfor florerer mer pmma. Fikk i meg noe jeg mistenker var pmma her om dagen, virkningen Kom sent og jeg ble veldig surrete + smerter i brystet, varte i flere timer. Tok heldigvis bare en linje.
MDMA is life
Trådstarter
Sitat av kuritos Vis innlegg
Hørt det er mangelvare på ingrediensene til speed/meth for tida, og at det derfor florerer mer pmma. Fikk i meg noe jeg mistenker var pmma her om dagen, virkningen Kom sent og jeg ble veldig surrete + smerter i brystet, varte i flere timer. Tok heldigvis bare en linje.
Vis hele sitatet...
kan du forklare mer hvordan det var?
Litt vanskelig å forklare. Var ikke så klar i hodet som på speed, selvom jeg var våken, ganske loka og glemsk. Ble ganske varm og tungpustet, føltes som noen satt på brystet mitt la også merke til at jeg fikk store pupiller noe som vanligvis ikke synes så godt på meg. Var forresten i rocks dette også, knust så minner det litt om sukker. Varte også i rundt 6 timer av en vanlig linje.
Sist endret av kuritos; 4. september 2015 kl. 21:39.
MDMA is life
Trådstarter
Sitat av kuritos Vis innlegg
Litt vanskelig å forklare. Var ikke så klar i hodet som på speed, selvom jeg var våken, ganske loka og glemsk. Ble ganske varm og tungpustet, føltes som noen satt på brystet mitt la også merke til at jeg fikk store pupiller noe som vanligvis ikke synes så godt på meg. Var forresten i rocks dette også, knust så minner det litt om sukker. Varte også i rundt 6 timer av en vanlig linje.
Vis hele sitatet...
Ok for jeg fikk ikke like store som jeg pleier... Lyste ikke av meg. Ja får di negative effektene fra speed, vi har sport av værre å oftere en vi pleier... Vi har hatt egentli effekten av å være overjustert til tusen... Med bare en svak side av den "gode" speedrusen...

Var også ute å tok bilde inatt var ikke kald gikk meget godt kledd å fint vær.. Jeg var blå lilla på leppa som om jeg frøys å rundt øyene, dette så man KRAFTIG så ut som sminke...å kritt hvit i fjeset.. Så det nå

Kan også legge til etter en kjapptur i bibloteket.. På bildene så er det 2versjoner. Enten smiler jeg, eller så ser det ut som jeg er piss faens livredd... Skjønner ingenting dette plager meg... Kan det være buffa med noe sånn kreft medisin? Mener å ha lest at det har forekommet??
Sist endret av infamous x; 4. september 2015 kl. 22:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av kuritos Vis innlegg
Hørt det er mangelvare på ingrediensene til speed/meth for tida, og at det derfor florerer mer pmma. Fikk i meg noe jeg mistenker var pmma her om dagen, virkningen Kom sent og jeg ble veldig surrete + smerter i brystet, varte i flere timer. Tok heldigvis bare en linje.
Vis hele sitatet...
Dette høres veldig treffende ut, kom på at jeg har fått i meg det før og det dere beskriver treffer på en prikk