Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3527
Det er liksom ingen som har svar på dette føler jeg. Jeg har GENS. Men vil bytte ut programfagene min fra vg2 til noe annet. Jeg gikk barn og ungdomsarbeider bare for å få videregående overstått og jeg hadde helse og sosial før der. Greia er at jeg vil ikke jobbe i bhg eller skole, men kan gjerne jobbe i apotek. Det står at det er mulig å få byttet ut, men det står pokker meg ikke hvordan. Info er altid veldig halvveis på alle slike sider, så jeg spør her i tilfelle noe har gjort det eller kan klare å forklare enkelt hva jeg gjør. Er det bare å ta voksen videregående? Eller må dette gå gjennom nki som er svindyrt osv?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du vil ta ei anna utdanning på VGS. Dei faga du har frå før får du fritak for, så du slepp å ta dei om att.

Du har ikkje rett på plass ved VGS sidan du allereie har fullført VGS, men du kan søke, og fylket kan velje å gje deg plass. Alternativt kan du ta det ved private skular.