Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1147
Kan mann få en moddet xbox til å aksessere SMB shares på et LAN?
Kan mann spille både PAL og NTSC spill på en moddet xbox?
Så vidt jeg vet kan du spille både NTSC og PAL hvis du har en mulighet i dashboardet til å bytte mellom formatene (noe som jeg tror er på evoX).
Jeg trenger ikke bytte noe i det hele tatt for å kjøre NTSC på min, funker fett om du kjører i PAL-60. Og ja, du kan få en Xbox til å koble seg til SMB-shares over LAN, men jeg anbefaler heller stream serveren RelaX.
Opprinnelig postet av Eriken
Kan mann få en moddet xbox til å aksessere SMB shares på et LAN?
Kan mann spille både PAL og NTSC spill på en moddet xbox?
Vis hele sitatet...
Ja det kan man....

Etter du har moddet xboxen er det bare software som setter begrensningene...
▼ ... over et år senere ... ▼
Kunne noen hjulpet meg i å streame til xboxen med programmer som PPlive,PPStream,Tvants og Pcast? Det hadde vært kjempefint. Jeg veit det går an, men har ikke fått det til på alle programmene.
bare og share det du skal se eller høre på pcen og så bruke mediacenter på xbox og spille av det fra nettverket . . . . det er det jeg gjør
...må man ikke sette opp/lage .m3u eller .stream filer? Jeg går ut ifra at du vet hvilke programmer dette er snakk om?
nei man må ikke settee opp stream filer ? aldri gjort det her de filmene du vil se fra pcen streames jo uansett`?
til xboxen
dette er ikke snakk om filmer, men "direkte" tv. kan sammenlignes med å streame radio, bare at det er tv. Disse programmene jeg ramset opp er programmer som lar deg se på kinesiske tv-kanaler via din data. (ikke spør hvorfor, please ) Etter at kanalen har bufret, kommer det opp en beskjed i hjørnet: bla bla bla "192.168.1.:4560/1.asf" det er denne adressen jeg må streame til min xbox. jeg har fått det til med tvkoo, men ikke med de andre. kunne virkelig trengt hjelp her altså!
Hei, jeg lurer på hvordan man får spillt spill som man laster ned fra internett?
Jeg lastet ned "parallel lines" driver. Og fikk ned filnavn som drvplx-dgr.001, ca 44 av de?
Men når jeg brente de på dvd-r så fungerte ikke det på xbox'en. Men jeg har hørt att iso fungerer rett på dvd-r? Skal jeg bare laste ned iso-filer el? er det noe jeg får gjort med de jeg har lastet ned?
All hjelp tas med takk!!
Sitat av Merceboy
Hei, jeg lurer på hvordan man får spillt spill som man laster ned fra internett?
Jeg lastet ned "parallel lines" driver. Og fikk ned filnavn som drvplx-dgr.001, ca 44 av de?
Men når jeg brente de på dvd-r så fungerte ikke det på xbox'en. Men jeg har hørt att iso fungerer rett på dvd-r? Skal jeg bare laste ned iso-filer el? er det noe jeg får gjort med de jeg har lastet ned?
All hjelp tas med takk!!
Vis hele sitatet...
Benytt winrar til å ekstrakte alle de filene du snakker om. Når du har gjort det vil det komme frem en iso fil som du deretter brenner som image på dvd.
Sitat av Eriken
Kan mann få en moddet xbox til å aksessere SMB shares på et LAN?
Vis hele sitatet...
Dette er enkelt med Xbox Media Center. Du har ei fil som heter XboxMediaCenter.xml som du kan åpne i f. eks. notepad for å modifisere... Der står det veldig enkelt hvordan du setter det opp.
Opprinnelig skrevet av Merceboy
Hei, jeg lurer på hvordan man får spillt spill som man laster ned fra internett?
Jeg lastet ned "parallel lines" driver. Og fikk ned filnavn som drvplx-dgr.001, ca 44 av de?
Men når jeg brente de på dvd-r så fungerte ikke det på xbox'en. Men jeg har hørt att iso fungerer rett på dvd-r? Skal jeg bare laste ned iso-filer el? er det noe jeg får gjort med de jeg har lastet ned?
All hjelp tas med takk!!


Benytt winrar til å ekstrakte alle de filene du snakker om. Når du har gjort det vil det komme frem en iso fil som du deretter brenner som image på dvd.

Takk for hjelpen

Men nå lurer jeg på om det virkelig skal ta så lang tid og for å si det zippe de ned til en mappe på pc'en?
Merceboy :: bruk xiso og pakk ut iso fila .. og sleng de inn på spill mappa på xboxen

her står alt om steaming fra pc til xbox.. sikra netverk med egen bruker til xboxen og ikke

http://www.modzone.dk/forums/showthr...p?threadid=265

Står alt annet du trenger og vite og lurer på om xbox der oxo

Husk Google er din venn