Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  104 4778
spellingnazi
canonix's Avatar
Fyfaen, jeg gidder ikke om Carlo kommer.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Jeg er som sagt med.. Add me to the list
Hvor er den kebab sjappen da? Muligens jeg titter innom hvis jeg får tid mellom all onaneringen og flyttingen.
Hm, det lurer jeg også på..
Men får jeg lov til å forbeholde meg retten til å ytre et lite foralsg? Evt, endring.
Hva med nFF-burger? Jeg er mye flinkere til å spise burger.
spellingnazi
canonix's Avatar
Du er like kul som navnet ditt tilsier, raze.
Bortsett fra at pizza er ENDA kulere, selvsagt.
Og jeg tilbyr meg å spise rar pizza sammen med Nicho, så da har han ingen unnskyldning!
nFF-burger er ikke et dumt forslag, på de tidligere møtene har vi spist på New Beirut, ikke langt unna Oslo S (unntatt c2k, comicz og manfred sist gang, de tøsene). Der har de både bruger og kebab, men hvis du har noen andre forslag er det bare å rope ut
Forslaget med pizza var helle ikke dumt, da har vi blasfemi-peppes ikke langt unna Karl Johan.
Opprinnelig postet av canonix
Du er like kul som navnet ditt tilsier, raze.
Bortsett fra at pizza er ENDA kulere, selvsagt.
Og jeg tilbyr meg å spise rar pizza sammen med Nicho, så da har han ingen unnskyldning!
Vis hele sitatet...
ah smooth, jeg vil ha pizzapizza.
Pizza hadde vært best ja :>
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
skal ikke se bort fra at jeg stikker trynet innom.
Ingen i Bergen? Bare tull at halve Nff bor i oslo og traktene rundt. Og til dere som spør så mye om hvordan å kjenne igjen folkene så er det bare å se i galleriet etter en av de som har sagt at de kommer og når man ser dem så spør man hvor de andre er.
Om dere arrangerer et i romjula, er jeg med.
kan jeg få klem? AV ALLE SAMMEN? hvertfall av carlo. namnamnam. forresten, så spiser jeg ikke saus heller, men jeg får sikkert pitabrød med salat i, jeg pleier å få det hvertfall ;p

forresten så ER det vanskelig å se en nerd på 1.85 med briller.. c2k og jeg sto og glana og ropte "MOOOOYNER" (vi visste ikke hva han egentlig het), når han satt på rumpa rett foran oss.. men han hører visst dårlig ;p

carlo er SØT!
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Fortsatt ingen nff'ere som bor ved larvik?
Får ikke lov til å dra aleine nemlig, *hopper på foreldre*
Mia: Han heter olav:P
crazyweb; "får ikke lov å dra aleine" .. ? herregud, hvor BARN er man egentlig da?? jeg bor i skien, det er vel nærme nok? :>

og ja, vi fant ut at han heter olav vi og ;p
Hm, skal vi sette opp en poll for hva vi skal spise? Stemmer imot pizza jeg. Kan ikke kappete da..
Hvamedmegda? Jeg er vel med? ER JEG IKKE DET, KANSKJE?

Ja, jeg tror jeg satser på å værra med. Det blir søtt. Pizza er flott(i likhet med andre ting).
Ha en fortsatt fortreffelig aften.
Mhv
Christian
deres høyet, Christian aka comicz

jeg, mia frogner, inviterer Deg på vegne av nFF, herved til å være deltager på nFF's eminente samling, lørdag 8. november d.å. Vi anser Deg for å være en av de absolutte deltagere, da en samling ikke ville vært mulig å gjennomføre uten Deres nærvær.

vi ser frem til Deres selskap,

mvh.
hæstn
Sist endret av mia; 25. oktober 2003 kl. 18:55.
...og vi håper at båten kommer fram i tide
HÆSTN: Undertegnede takker for innbydelse, og håper han vil være tilstedeværende i denne eminente samlingen av dannede mennesker.

IvIoyner: Den går 1/2 ganger i timen, og kommer alltid frem. *ignorere*
Er med så sant jeg ikke må jobbe.
Kanskje finne ut hvor i hovedstaden man skal møtes også.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Mia, |-----------------------------------| så mye barn:P
crazyweb; jeg? du? tilsammen er vi kongler! uh..

comicz; AJJ LÅVV JUU!

fgosk; sånt tar man da etterhvert, liksom. sånn som dagen før elns :>
jeg tok meg den frihet å lage en liste over foreløpige mennesker som sier de skal komme;
- comicz
- IvIoyner
- reznor
- mia
- raze
- Carlo (er ikke snakk om at du ska jobbe)
- Nichotin
- canonix
- Vidde
- NataS
- Kep / Phun Q
- Digital Hybrid / Visual2k (du har ikke no valg,nei)
- Ond (han vet det bare ikke selv enda)
- bakkus

kanskje-mennesker:
- chnes
- SkyFex
- KaldBlod
- dirtyp00p
- Eriken
- Apraksin
- CrazyWeb-småen
- fgosk

.. sabla mange da.. blir spennende å se hvem som faktisk dukker opp ;p
kan vi ikke si (sånn midlertidig) lørdag 8. november klokka 15.00 i trappa bak oslo s ved plata? (ikke ved trafikanten der, det er så sabla mye folk der alltid) jeg kan godt hoppe rundt med "NFF" skrevet på meg liksom, hvis noen er pissredde for å ikke se oss ;p
Sist endret av mia; 26. oktober 2003 kl. 09:57.
spellingnazi
canonix's Avatar
Hvor går ferden når vi først har kommet frem?
Jeg nekter å stå i et veikryss og diskutere hvor man skal spise. (Slik som forrige gang...)
vi kan spise på ssf. god kebab.
Nei, fridays
asså.. man tar ikke med en hel gjeng med folk som skal spise kebab på fridays, fordi;

1) det er ikke et typisk kebab-sted
2) det er ALDRI så mange ledige plasser der på en lørdag
3) det er svindyrt

mariuslille, du vet ikke om kebab-stedene i oslo enda ;p
Jeg vil ikke ha kebab. Jeg vil ha burger!
tenk på andre enn deg selv også da, lille egoist-søtah! mange som vil ha kebab
Ja, jeg gjør jo det. Noen som ville spise burger da. Men så vil jo noen ha pizza også da. Foreslår poll.
*rope på canonix!*
Vi vil ha poll!
Opprinnelig postet av mia
kan vi ikke si (sånn midlertidig) lørdag 8. november klokka 15.00 i trappa bak oslo s ved plata?
Vis hele sitatet...
Plata? Vi kan vel gjøre bedre enn som så? Hva med foran Egon i et minste, rett ved inngangen til Oslo S..
har ikke trappa ved trafikanten vært tradisjonen?
hvorfor skal man alltid gjøre som tradisjonen a? :> PLATA ROCKER JO! ;p samme for meg :>
Må si meg enig med mia. Trappa på sjøsiden er bedre enn den ved trafikanten. Hvordan skal man finne hverandre dersom man er ved trafikanten? Spørre alle om de er fra nFF? Det er jo omtrent ingen på sjøsiden!
jeg blir så glad når noen fatter poenget mitt uten at de må få det inn med teskje ;p
I like turtles
Skyfex's Avatar
Du, hvis visual2k skal komme så skal jeg og! Han klarer seg ikke uten meg.. Han går seg vill, han trenger en kjentmann
chnes: jeg skal love deg at det er null stress å finne ut hvem som er fra nff
skyfex; går seg vill, når han bor i asker? hæhæ.. konge. ta turen begge to da, det blir gøy ;p

nichotin; man bare SER det, liksom? ;p
jeg er også med, er det bestemt noe klokkeslett enda?
Altså, kan vi ikke finne et sted der de serverer alt i ett? Det er jo f.eks. Vinneys Kebab ved Ullevål har jo både babb, burger OG pizza.. Eneste er at de ikke har lokale, så vi må stå uttafor i kulda
Mente ikke at vi skulle være DER akkurat, men kanskje finne et sted som har det meste? =)

Og Nicho, hvorfor er det ikke vanskelig å se folk som er fra nFF? Gimme a reason :P
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Bare se etter en gruppe som har alt.
- Chipper
- Eksentrisk hæst
- En ond menig
- Frode Alsnæs-look-alike

Kan ikke bomme! ;P
Pizza pizza pizza pizza!!!
Dessuten ække jeg så kjent i oslo at det gjør no (har såvidt begynt å utforske huset mitt nå)... so where's this "Plata" you guys are talking about?... And is "Oslo S" after "Nasjonal Teateret"?
Plata er der alle narkisene henger Rett utafor "Østbanehallen" som er den "siste" bygningen i Karl Johans Gate. Stor gul bygning. Bare gå med slottet i ryggen hele tida så ser du den

Eller så kan du gå av på Jernbanetorget som er stasjonen etter Stortinget. Da er du der så og si
Mulig jeg tar feil Vidde, men jeg mente at den store gule bygningen var vestbanen jeg... Plata er mellom vestbanehalen (østbanehalen?) og børsen sånn ca. og dh, ja oslo s er etter national (regner egetnlig med at du bare kødda)

Jafs! er jo alltid en bra mulighet. bab, hamurger og en del annet stæasj. vet ikke om de har pizza da... Men de ligger bare 50 meter oppe i karl johan fra sentralbanestasjonen (oslo s var vist litt kortere, uansett...)
chnes, den store gule bygningen heter "Østbanehallen", tro meg
Plata er foran der og mellom den og Børsen ja. Går du den veien mot Børsen der, så er det ALLTID folk som spør om du er keen på no speed osv
Oslo S er etter National som TOG ja! Bah, det tenkte jeg ikke over Tenkte på T-banen jeg.. Sorry
Vestbanen er ved Aker Brygge.

Anyways, trenger ikke være så veldig nøye planlagt. Er ikke så farlig, er det vel?

Den store gule bygningen er vel Østbanehallen, og plata er holdeplassen rett ved. Se etter boblejakker, da ser du plata.
Better than thou.
Opprinnelig postet av Gusto
Bare se etter en gruppe som har alt.
- Chipper
- Eksentrisk hæst
- En ond menig
- Frode Alsnæs-look-alike

Kan ikke bomme! ;P
Vis hele sitatet...
Og en som er forbanna kjekk.
Carlo, har jo sagt i fra at det ikke er sikkert at jeg kan komme..
Men kan gi mer info senere om jeg faktisk kan. =)