Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1186
Dette er en IKKE FERDIG render laget i Maya, det er en av de første sakene jeg har laget i Maya og vil gjerne ha litt kritikk/tilbakemelding!

Edit: Sorry glemte linken:
Her er det
Sist endret av jepser; 22. juni 2003 kl. 14:34.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Hehe.. ganske bra for første forsøk. Spesielt øynene.. Mye som ser veldig newb ut, men sikker på at du forbedrer deg etterhvert. Les tuts og hvis du blir mer alvorlig, kjøp en bok
Det er bra til å være noe alla ditt første!

Så hold kjeft Vetlus og Zeth
Kjempetøft bilde,og ellers ganske bra til å være første.
Opprinnelig postet av Mantus
ganske bra til å være første.
Vis hele sitatet...
enig

likte sigaren, den var fin, ellers syntes jeg at fjeset var helt jævlig
Fin den, men ansiktet krever nok litt mer teksturer/modellering
<offtopic>Hadde vært fint om folk kunne holde de rasistiske meningene sine for seg selv. Takker på vegne av meg selv og katten min. </offtopic>
original reprint
xaff's Avatar
Ansiktet trenger mer former, og jeg tror nesten har trenger noe å røyke også, papir er bare dritt å røyke alene. d-:
Opprinnelig postet av Xaff
papir er bare dritt å røyke alene. d-:
Vis hele sitatet...
Offtopic: Det støtter jeg deg fult og helt i................
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Rasta fargene pleier ellers å være [COLOR=red]RØD[/COLOR], [COLOR=yellow]GUL[/COLOR] og[COLOR=green] GRØNN[/COLOR]... eventuellt de jamaicanske flaggfargene [COLOR=yellow]GUL[/COLOR], [COLOR=green]GRØNN[/COLOR] og SVART....
Lua skal ihvertfall ikke være Belgisk/tysk!!!

Få no shit i jointen da i hvertfall...

Dessuten har han rulla den litt unaturlig rett...
Sist endret av SilverKhan; 24. juni 2003 kl. 08:37.
hahahaha, artig bilde
Dritbra laga øyner da.. og siggen var også fet, bare litt rart å se uten no shit i
Og få lysa opp hudfargen LITT, eller skift farge på bakgrunnen
Og den lua skulle vært rosa eller no for å få se overgangen fra hodet til lua :P
I like turtles
Skyfex's Avatar
hvor fant du skin til øyne (iris) forresten.. sett etter bra iris skins.. men vanskelig å finne
jepser's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av SkyFex
hvor fant du skin til øyne (iris) forresten.. sett etter bra iris skins.. men vanskelig å finne
Vis hele sitatet...
Jeg brukte noe jeg fant på internett, men jeg husker ikke hvor så jeg legger det med her som en zip-fil.
Rødfargen på leppene var litt skarp, dessuten ser det ikke ut som om røyken går inn i kjeften, men hviler mot den i løse luften. Ellers stilig bilde.
jepser's Avatar
Trådstarter
Her er oppgraderingen: upgrade.jpg

Det er ikke så mange forandringer, men forandringene er:
*Brune øyne
*Aske på jointen
*Mere hår
*Andre farger på lua og leppene
Klart bedre en den første, jointen var lekker nå.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Den siste var jævlig fet.
Kjempekuul Jepser!

Rått å se at folk gidder å sitte å lære seg sånne programmer enda (trudde det var noe som folk ikke gadd mere??).

Du har nok desverre et litet stykke igjen til nivået på kara som vinner priser på TG og sånt, men man kommer ikke dit uten øvelse....Lykke til!!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Virker som det er noe galt med øynene til fyren, ser hver sin vei, ellers kjempe til å være det første : D
Joffe: litt seint ute
hehe, fant ut av det nå, søkte på et eller annet, så trodde jeg at jeg hadde trykka "nye poster"