Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4657
Hei, jeg er 35 og har ingen igjen med tid til å spille noe som helst. Tyter ut unger i hytt og pine.

Jeg spiller Borderlands 3
, Far cry 6, Battelfield når det kommer ut, og D2 Ressurected. Og egentlig åpen for mange forslag. Jeg vil spille med noen, med folk som har mic seff.

Jeg er easy going, til tross for hva dere kanskje har sett meg skrive på forumet.

Jeg spiller på ps5 men det er vel crossplay på ps4/5.

SquishyOslo er id min. Legg meg til. BLI VENNEN MIIIIN🤗
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hei, jeg er 35 og har ingen igjen med tid til å spille noe som helst. Tyter ut unger i hytt og pine.

Jeg spiller Borderlands 3
, Far cry 6, Battelfield når det kommer ut, og D2 Ressurected. Og egentlig åpen for mange forslag. Jeg vil spille med noen, med folk som har mic seff.

Jeg er easy going, til tross for hva dere kanskje har sett meg skrive på forumet.

Jeg spiller på ps5 men det er vel crossplay på ps4/5.

SquishyOslo er id min. Legg meg til. BLI VENNEN MIIIIN🤗
Vis hele sitatet...
Vet ikke om Discord er mulig å installere på PS 4 og/eller 5, men det er iallfall mulig på mobil. Min hvis du har lyst, så kom til kosepraten eller noe annet på Freak sin tjener der, så kan vi skravle hull i hodet på deg.
Hvis du vil, så kan du få med noen D2 tips og triks også.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Vet ikke om Discord er mulig å installere på PS 4 og/eller 5, men det er iallfall mulig på mobil. Min hvis du har lyst, så kom til kosepraten eller noe annet på Freak sin tjener der, så kan vi skravle hull i hodet på deg.
Hvis du vil, så kan du få med noen D2 tips og triks også.
Vis hele sitatet...
Jeg har bare så vidt vært innom Discord da jeg fortatt hadde pc, men ellers har vi bare brukt den ps greia med chat invite.

Mulig å få litt tips til hvordan jeg finner fram på Discord mobil. Skjønner ikke hvordan jeg søker etter dere engang

Edit. Jeg ser ps5 planlegger å implementere Discord på konsollen neste år engang. Men tips tas i mot med stor takk
Sist endret av NodSquad; 9. oktober 2021 kl. 19:26.
Men de D2 tipsene er best og gi muntlig, særlig sammen med at en bygger character. Hvis alt skal leveres skriftlig, så blir det nesten som å skrive en bok, det kan bli veldig mye.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Vet ikke om Discord er mulig å installere på PS 4 og/eller 5
Vis hele sitatet...
Ryktene tilsier at Discord skal komme til PlayStation-konsollene i tidlig 2022.

Enn så lenge går det ganske greit å bruke Discord på mobilen med en ørepropp eller lignende under headsettet. Gjorde dette selv for en del år siden da kompisene mine ikke spilte på PC.