Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2369
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert et forferdelig dårlig spørsmål.
Kan jeg hotplate min amfetamin slik jeg hotplater kokainet?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er ikke marsipanamf altså, er i rocks…
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikkert et forferdelig dårlig spørsmål.
Kan jeg hotplate min amfetamin slik jeg hotplater kokainet?
Vis hele sitatet...
Anyone?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Anyone?
Vis hele sitatet...
Om amfetaminen din ikke er tørr anbefaler jeg heller å helle den utover et fat å kakke av og til. Blir fin til slutt.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Downers Vis innlegg
Om amfetaminen din ikke er tørr anbefaler jeg heller å helle den utover et fat å kakke av og til. Blir fin til slutt.
Vis hele sitatet...
Har jo hotplatet tørr og god cola utallige ganger, da for å få det helt pulverisert..

Ødelegger jeg amfetaminen om jeg kjører samme metode? Ønsker det selvfølgelig mest pulverisert for å få mest mulig ut av produktet
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har jo hotplatet tørr og god cola utallige ganger, da for å få det helt pulverisert..

Ødelegger jeg amfetaminen om jeg kjører samme metode? Ønsker det selvfølgelig mest pulverisert for å få mest mulig ut av produktet
Vis hele sitatet...
Amfetaminen jeg har er tørr
Hva i alle dager er hot plate? Er det en slags tørkeprosess? Trodde du mente hot rails først.

Hvis du skal tørke speeden, så er det veldig fort gjort dersom du kakker det utover et fat og legger det på varmegulvet en time eller to.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hva i alle dager er hot plate? Er det en slags tørkeprosess? Trodde du mente hot rails først.

Hvis du skal tørke speeden, så er det veldig fort gjort dersom du kakker det utover et fat og legger det på varmegulvet en time eller to.
Vis hele sitatet...

Hotplater for å få bort småklumper og få et så "finmalt" pulvar som mulig..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hotplater for å få bort småklumper og få et så "finmalt" pulvar som mulig..
Vis hele sitatet...
hva er hensikten med det?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
hva er hensikten med det?
Vis hele sitatet...
Nesen tar opp finmalt pulver bedre enn små klumper.
Da jeg skulle prøve meg på å "hotplate" speeden min ved å legge speeden på en tallerk (den var tørr ifra før av med noen klumper) så ble det til en grøt som bare trakk til seg masse vann så den ble umulig å skyte, det gikk greit før det. Hva har du bøffa den med a fikk jeg som spørsmål.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nesen tar opp finmalt pulver bedre enn små klumper.
Vis hele sitatet...
Ah, jeg har ikke greie på neseopplegg.

Må være mengder det er snakk om da siden du ikke kan pakke det i noe bakepapir og klemme det flatt med et eller annet?
Jeg hadde forresten peppern på tallerken i ovnen på 25-30 grader i ca 45 min med nøye observering noe jeg glemte å legge til.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av carttown Vis innlegg
Jeg hadde forresten peppern på tallerken i ovnen på 25-30 grader i ca 45 min med nøye observering noe jeg glemte å legge til.
Vis hele sitatet...
Du la på produktet mens tallerken sto i ovn?
Tallerken varmes opp i mikro/ovn, før du tar den ut etter litt.
Den skal være så varm at duikke brenner deg når du tar på den. Da strør du pulveret på fatet og starter choppinga….
Sitat av carttown Vis innlegg
Jeg hadde forresten peppern på tallerken i ovnen på 25-30 grader i ca 45 min med nøye observering noe jeg glemte å legge til.
Vis hele sitatet...
Hadde du et voldsomt hastverk da eller?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ah, jeg har ikke greie på neseopplegg.

Må være mengder det er snakk om da siden du ikke kan pakke det i noe bakepapir og klemme det flatt med et eller annet?
Vis hele sitatet...
Uansett mengde på 4g+. Jeg føler hotplate er et must da man får så mye tilbake for det
Slipper at det ryr klumper ut av nesa titt og ofte.
Altså IMO du får igjen mer produkt enn hva du hadde til å starte med.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men altså poenget med tråden: Jeg har tørr speed i rocks. Er det noen problemer med hotplate cola kontra speed? Ødelegger jeg speeden?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men altså poenget med tråden: Jeg har tørr speed i rocks. Er det noen problemer med hotplate cola kontra speed? Ødelegger jeg speeden?
Vis hele sitatet...
Skriveleif…
Jeg har tørr speed i rocks. Er det noen problemer med hotplate speed kontra kokain? Ødelegger jeg speeden?[
Fuktigheten i speed er etter min mening noe du ikke skal kødde med. Får du den levert fuktig av noen du stoler på så er den ment for å brukes fuktig. Fuktigheten er for det meste en bonus om du skyter, men ofte så gir det et kick når du sniffer det.
Oppbevar speeden i kjøleskap så holder du den "fersk" du kan jo alltids kakke den opp til ett litt tungt pulver å sniffe den slik.
Ja den vill tette nesa di rimelig fort, men om den har god funk så er jo det greit.

Prøv deg frem med 1g som er tørket også sammenligner du med "tung men sniffbar" er det liten forskjell eller ingen så finner du fort ut om det er "vekt" fuktighet eller rett og slett bra varer

Om du på død å liv skal tørke den fort så er det lav temperatur som gjelder. Det er ingen fasit på hvordan for speed kan jo variere stort. Har selv kjørt på med stekepanne på lav temperatur for å tørke, men det beste er vell å la det ligge i romtemperatur.

Uansett hva du gjør så er det umulig å forutse om speeden blir ødelagt eller ikke. Om du skal tørke prøv med en mindre mengde først.

Det beste er jo å ta den som den er da men men..
Med tanke på alle ymse svarene som har kommet, så ville jeg egentlig bare anbefalt deg å prøve en liten dose først(feks 1g) også ser du de neste dagene den speeden fungerer. Kom gjerne med tilbakemelding her også.

Rart hotplate er så ukjent begrep for freakere.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Intensity Vis innlegg
Fuktigheten i speed er etter min mening noe du ikke skal kødde med. Får du den levert fuktig av noen du stoler på så er den ment for å brukes fuktig. Fuktigheten er for det meste en bonus om du skyter, men ofte så gir det et kick når du sniffer det.
Vis hele sitatet...
Er ikke det bare pga løsemidler og drit? Jeg fikk noe forrige uke som var veldig fuktig og luktet salmiakk.
Tørka før jeg testa det, antok at det bare var løsemidler og herk, spesielt siden det lukta så sterkt (jeg er ikke en erfaren speedbruker).

Men jeg syns det var lite potens i greiene, så må ha vært bøffa veldig, kanskje det var meningen at jeg skulle snorte med fukt og la meg lure av salmiakken eller hva faen det var.

Jeg tenkte også på å hotplate amfen, men turte ikke fordi jeg har samme spørsmål som TS.
Jeg ser for meg at det går fint så lenge man holder plata innen rimelighetens grenser, og ikke setter den med pulveret i ovn/mikroen.

Har sitti og hakka som en gal for å få ut alle klumpene selv...
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva er det værste som kan skje om jeg hotplater 5g rock pepper som er tørr men bittelitt "oljete" da?
Værste som kan skje er at speeden mister potens. Ville anbefalt å heller prøve med ett gram, for å se hvordan resultatet blir.

Ellers kan du bare hakke det opp litt, og legge utover et fat noen timer til tørk i romtemperatur, så vil det bli finfint pulver når du hakker igjen etter tørking.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Værste som kan skje er at speeden mister potens. Ville anbefalt å heller prøve med ett gram, for å se hvordan resultatet blir.

Ellers kan du bare hakke det opp litt, og legge utover et fat noen timer til tørk i romtemperatur, så vil det bli finfint pulver når du hakker igjen etter tørking.
Vis hele sitatet...
Prøver det!