Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2122
Mr. and Ms. Smith
1 0
Jeg har noen 5mg vival, 150mg Lyrica og 50mg Palexia liggende. Hvordan skal jeg få en best mulig kveld med det jeg har? Kan evt få tak i noe weed også
Har ikke så mye erfaring med Palexia men ville tatt lyrica 2 timer før valiumen ca, venta en time til og kanskje tatt Palexia etter det. Lyrica tar lang tid før det virker spesielt med noe i magen.. Ville nok venta med å røyke til legemidlene hadde fått full funk uansett hvordan rekkefølge tabbisene ble inntatt!
Ser det blir et sent svar men siden du ikke har så mye liggende ville jeg startet med 150mg Lyrica først for å så vente en time/halvannen også kaste vivalen og palexiaen ned luka samtidig.

Weed er flott med lyrica og valium, kraftig high med null angst
Perfekt kombo for CNS depresjon :P
Jeg bruker Lyrica og får en smooth og herlig dag av 150 mg. Ville ikke blandet noe av det. Uforutsigbart som faen. Stoffene gir noe hver for seg, så ta dem hver for seg på ulike dager og nyt dem som dem er.
Sist endret av Mallpunk; 18. august 2021 kl. 10:06.