Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 997
Posten tar 530kr for express levering (1 døgn) av et brev inntil 2kg fra et tettsted på Østlandet til et annet.
Finnes det andre, som leverer raskere eller billigere?

(@ivar_oslo, jeg ser på deg)
Sist endret av vindaloo; 3. august 2021 kl. 15:31.
Få en privatperson til å levere? Feks via en finnannonse
Sist endret av Superspurv; 3. august 2021 kl. 15:49.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Det er en mulighet.
Det gjelder ikke en levering akkurat nå, men en jeg vet jeg kommer til å trenge.
Så jeg ville gardere meg. Å plutselig skulle finne en privatperson på et gitt tidspunkt
vil muligens ta mer tid en posten.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Helthjem
Vis hele sitatet...
Har fått en del varer levert av de.
Har de "samme dag" levering?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Har fått en del varer levert av de.
Har de "samme dag" levering?
Vis hele sitatet...
Sentralt på Østlandet pleier jeg få pakkene jeg bestiller neste dag ihvertfall. Da er de ca 1-3t unna om jeg skulle kjørt selv.

Se blir lasta opp med avisbuder på natta og hengt i postkassen slik
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Har fått en del varer levert av de.
Har de "samme dag" levering?
Vis hele sitatet...
Har selv opplevd opptil 7 dager vente tid på en pakke som ble sendt med 40min forskjell med bil, så tror det er veldig shady å satse på med mindre dem har en eller annen slags form for garanti.
¨
Jeg er ganske sikker på at du har funnet det raskeste alternativet innriks med posten. De er dominerende i Norge. Å de leverer MYE billigere en konkurentene. Har selv kun utrolig bra opplevelser med posten sin 24 t garanti.
De har også bedriftspakke. Koster vel 700 - 900 å er maks 24 t i hele Norge.

Fant denne siden du kan ta en titt på ogs: https://billigpakke.no/
Men som sagt, posten / bring ville jeg gått for om jeg var deg.

Du har jo budbil / DHL etc.
Men du kan fort legge på noen tusen om du ønsker express levering der
Spm. En slik tjeneste betyr vel at brevposten går utenom postens ordinære sorteringspunkter og nærmest blir levert for hånd når man ser på prisen? Det må den vel gjøre for å klare expressleveringen?