Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1429
Kompisen min fyller snart år og jeg har lyst til å spandere en sikkelig god joint på han. Hva tenker dere hadde vært en god ide? Tenkte først å lage en pakke full av papes, en pipe, godteri og litt weed, men det går ikke fordi han bor hjemme og låner grunder av andre slik at moren ikke skal finne det. En joint er jo sånn sett en god ide. Vil ikke ha noe kjedelig joint da. Hva tenker dere?
Jeg vil også låne en gründer. Har noen fiffige nye businessmodeller jeg har grublet på en stund.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
crossjoint ?
0,5 Joint, Iskald jordbærsmoothie og noe god mat er oppskriften på en bra kveld��
Hahaha, rull opp en dobbel joint, vanligvis ligger de på 3.5g men bland med tobakk så har du sånn 2g bruk trippel filter, hahahah. Vist han ikke er like innrøyka som meg, rull opp en joint med 0.3 brunt og 0.5-0.7 med grønt og tobakk og evt et kult filter det finner du på YouTube. Røyk den med han sånn at han ikke får heftig noia
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
crossjoint ?
Vis hele sitatet...
Kul ide! Har aldri eøyka en sånn selv, så det hadde vært moro.
Fylle denne? Blir kanskje litt mye med en sånn til 1 person, er vel ikke helt innafor å dele på jay i «disse tider»...

https://www.ebay.com/itm/The-Bulldog...kAAOSw56RewBO1
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med en deilig to etasjes hasjmuffins med masse digg krempynt på toppen? Siden han bor hjemme og kanskje ikke kan stinke røyk mener jeg.
Hvis dere skal røyke et annet sted så er kuleste bursdagssmoken jeg har fått kompis som hadde kjøpt seg glassbong, lagd isbong og tatt et gavebånd rundt halsen på bongen. Han sa yoo jeg har noe i frysern kom, jeg tenkte det var en grandis men dæva når jeg så gliset og bongen han på nesten guddommelig vis tok ut av frysern
sleng med en vakuumpakker så har du slått på stortromma
Anonym bruker
"Nummen Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det jeg har gjort frem til nyttår nå fra oktober av er å spare 0.10 fra alle typene jeg har røyka for å så ha alle i en mega joint på nyttårsaften kanskje litt sent å begynne med nå men.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
crossjoint ?
Vis hele sitatet...
Han glemmer sikkert å stikke hull på begge sider, og han som fikk gaven får ikke trekket inn😂😂😂
Hadde bare kjøpt inn noe høy kvalitets grønning, og rullet en feit spliff med 0.6-0.7. Syns grønt er mye diggere å røyke mye av en brunings. Også spanderer du noe digg munch og drikke til han, så blir det nok bra. Eventuelt om dere er erfarne og kan/vil røyke mer, kan du rulle en blunt med 2 gram grønt.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Kompisen min fyller snart år og jeg har lyst til å spandere en sikkelig god joint på han. Hva tenker dere hadde vært en god ide? Tenkte først å lage en pakke full av papes, en pipe, godteri og litt weed, men det går ikke fordi han bor hjemme og låner grunder av andre slik at moren ikke skal finne det. En joint er jo sånn sett en god ide. Vil ikke ha noe kjedelig joint da. Hva tenker dere?
Vis hele sitatet...

Hva med edibles?

Kan du ikke komme ut av skapet for han også? Hvis du ikke har gjort det for noen andre enda? Det er en tillitserklæring til han, og en gave til deg selv. You can do it! Jeg har troen.

Det ville ihvertfall blitt en bursdag dere aldri glemte.
Sitat av 1000bein Vis innlegg
Hva med edibles?

Kan du ikke komme ut av skapet for han også? Hvis du ikke har gjort det for noen andre enda? Det er en tillitserklæring til han, og en gave til deg selv. You can do it! Jeg har troen.

Det ville ihvertfall blitt en bursdag dere aldri glemte.
Vis hele sitatet...
Edibles hadde vært noe. Må se an med den siste, har litt vanskelig å fortelle han akk det.