Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1448
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kjøpte hva jeg først trodde var vanlig amf, men viste seg at han kun hadde meth.anf., så jeg sitter og tenker for og imot her da dette ikke egentlig var planen. har alene hjemme helg denne helga, og hadde tenkt og sitte og game New World med litt fart i blodet
Er det stor forskjell på amf og meth amf effektmessig? jeg vet kvaliteten er bra, for han jeg pleier og kjøpe fra er super kresen på varene, men hva kan jeg forvente? Fikk høre største forskjell er at det varer lengre.

Jeg pleier å ta 0.1 med amf, så kanskje redosere med 0.05-0.1 ekstra etter en del timer, er det samme dosering på meth?
Det er en bemerkelsesverdig forskjell. Mye mer klinklekulupupiller, mye mer rar oppførsel, mye lengre virketid, mye mer hjertebank/ rask puls og mye mer eufori og til og med empati. Spørs jo hvor rent det er, såklart. Med meth så kan du ta en dose på 0,2 og fremdeles tweake og føle deg fantastisk over et døgn senere. Redosering bør du være varsom på, ellers er du raskt oppe i 10 døgn hvis du har kjøpt en femmer.
Sist endret av Relevant; 8. oktober 2021 kl. 15:49.
Jeg synes det varer lengre, og blir veldig fort paranoid.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg synes det varer lengre, og blir veldig fort paranoid.
Vis hele sitatet...
Nettopp. Jeg lagde en aluminiums-meth-pipe formet som en ny reptil-art, og viste den til alle jeg kjente. Dro på butikken for å kjøpe øl for å få sove på dag x og fikk øyekontakt med en ravn som ba meg telepatisk om å gi faen i å stirre.

Anbefaler egentlig ingen å røre metamfetamin. Det er utvilsomt skadelig fysisk og psykisk og dessuten veldig avhengighetsskapende...
Enig, men synes dopet er så jævlig at det skal godt gjøres å bli avhengig. Første gang jeg prøvde meta turde jeg ikke bruke noe pulver på leenge. Faen så jævlig nedtur. Men da spiste jeg vell 1g på 1 kveld ved "uhell".
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
glemte kanskje å nevne at dette taes oralt, og nei, jeg er veldig nøye med å styre klar av "redoseringer som ikke er planlagt", siden jeg skal på jobb på mandag, så kjører lav sigarføring der, men takk for at du sier ifra. da kjører jeg en 150 uten redosering. siden det er første gang jeg prøver dette

takk for tips
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
så får vi se om dere leser om meg i VG i morgen tidlig eller ei
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Trodde aldri jeg skulle "forsvare" methamfetamin i noe som helst forstand, men noen av de erindringer her oppe er en smule overdrevet i den lille erfaringen jeg har.

Som ung stoner som eksperimentere litt på si i 20 årene så fikk jeg tilbudet om en "stripe" på fest hos en bekjent, han advarte meg før jeg tok den at jeg kom til å være våken i 16 timer. Jeg fnyste litt av det, men 15 timer senere satt jeg enda foran pc'n og leste og loka rundt med alt mulig rart.

Synes ikke rusen i seg selv var så annerledes fra amfetamin, men jeg har bare tatt det et håndfull ganger.

Jeg tror forskjellen med min opplevelse var at jeg bare til den ene stripa, slik var de gangene jeg prøvde amfetamin og, bare en fet stripe og aldri redosering.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meta er nice hvis man vil ha psykose. Det er i grunn ikke stoffet i seg selv men heller underernæring og stor mangel på søvn. Nedturen er døden. Lykke til.
Jeg prøvde for første gang crystal meth i sommerferien jeg hadde i august. Jeg kjøpte 0,4g og dette varte i 8 dager. Mao 50mg per dag/døgn. Det var kun første døgnet jeg ikke sov.

Det er veldig likt amfetamin, men sterkere og lengre virkningstid.

Har man rutiner ellers i livet så skal det litt til for å gjøre førstesiden på VG.

Ellers, er du vant med vanlig amfetamin på gata så skal du ikke se bort ifra at den er noe utblanda med meth.
Sist endret av Superspurv; 8. oktober 2021 kl. 16:39.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ja, jeg har en del erfaring med vanlig amf, jeg holder lange pauser mellom hver gang jeg gjør det og det siste jeg gjorde nå før jeg tok droppen var og tyne nedpå en hel pizza, så sulten er også stagget så jeg føler jeg har gjort det jeg kan.

en nedtur får jeg bare anse som en del av pakka, og alt jeg har er ett gram, så det blir ikke mulighet til noen store utskeielser, nå blir det ingen redosering, så får jeg komme med feedback i morgen om hvordan jeg opplevde det.

og 15 timers gaming kommer til og passe meg perfekt i kveld uansett hvor glad man er i dama så blir man alltids litt ekstra glad når hun er ute på egne prosjekter en sjelden gang i ny og ne