Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1660
Har fått en ladning av min vante hjelper, men denne gangen skiller den seg litt ut. Jeg er vant til at det skal svi ganske greit (ofte en indikasjon på at det er bra). Men denne svir tilnærmet ingenting. Den er hvit/litt gul-aktig og fått det i litt pulver og større/mindre "rocks". Lukter ingenting/svak lukt av det jeg er "vant til". Kan stort sett stole blindt på h*n jeg får det av, så tror ikke noe vondt om det. H*n nevnte at det var "reint" og at den beste bruken av det var å jogge/få hjertepumpa i gang. Vet selv at "alle" sier det er reint, så kjenner til DEN sjargongen da men. Hva har jeg fått fellow dudes?
Rein amfetamin svir ikke så hvis du får effekt innen 10 min har du sannsynligvis fått gode greier
Trådstarter
9 0
Altså kjenner jo effekt. Men nå har jeg aldri vært så ivrig på pepper, så vet ikke "alltid" hva som er knallstoff og ikke. Men da heller jeg imot å tro dette faktisk er rein amf da. Og da; er det best å ta det nasalt eller drop?

Nå tør jeg egentlig ikke å klage, men er tydeligvis vant til noe som er dårligere som gir meg litt mere kick hvis en skjønner.. Digger å game på det.
Sist endret av Bagatrell; 27. august 2021 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ville anbefalt drop, da den gode følelsen varer mye lengre og man får en jevnere rus.
Trådstarter
9 0
Takk for gode svar. Et siste; hva er vanlig mengde å droppe? Har ikke vekt, og synes det er vanskelig på øyemål. Prøv å forklar det til en 3 åring
Sitat av Bagatrell Vis innlegg
Nå tør jeg egentlig ikke å klage, men er tydeligvis vant til noe som er dårligere som gir meg litt mere kick hvis en skjønner.. Digger å game på det.
Vis hele sitatet...
Ja det kan føles litt som at man merker "mindre" av veldig ren(70%+/-) amfetamin i forhold til mye annet men det er rett og slett sånn amf, egentlig skal føles. Den tiden jeg var avhengig av speed brukte jeg en gang vanlig amf til å "trappe ned" fra speeden man fikk kjøpt da, som jeg tror det var meth i. Men amfetamin er uansett ikke noe som er bra og ruse seg på ofte selvom det ikke er fullt av dritt i den
Sist endret av Bluesky_; 27. august 2021 kl. 20:02.
Trådstarter
9 0
Nei kjøper gjerne bare en 2'er eller noe for å ha en helg sånn typ maks 10 ganger i året. Men aldri vært så heavy på rusbruk generelt. Men som sagt; hva er normal mengde i drop. Og igjen; takk for gode svar sjef
Hvis ikke du har vekt så lag en linje ca så stor som en fyrstikk og drop det. Mindre sjanse for ubehagelig følelse av å ta litt mye i en drop enn om man sniffer litt for mye
Trådstarter
9 0
Ok, da er huet fult av ting man ikke burde vite, hah. Takk igjen!
Jeg skaffet meg også en grammer med offwhite tilnærmet luktfri amf igår for å finne motivasjonen til å ta en overhaling på kåken. Og den kom i en rock (vet man kan re-rocke pulver om man vil). Men virker som vi kanskje har vært innom samme batchen om din også var veldig rolig og fin også fyller jeg på ca en gang hver 4-6 time. Fin flyt uten å bli sånn masete, gnålete i formen.
Testkit for å utelukke potensielle farlige stoffer er også greit
Pleier droppe mellom 01 og 02 om det er gode saker. Da har jeg noen timer å gå på Bedre å måtte droppe 2 ganger enn å droppe litt for mye.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv vært borti amfetamin som ikke har lukta noen verdens ting og som har kommet som knallharde gul/hvite "rocks" måtte skrape av det man skulle ha med kniv.
Alle fikk super funk av det. Men jeg som skøyt fikk ikke løst opp steinen i vann. Så måtte varme forsiktig for og få løst opp. Første og siste gang jeg har vært borti amfetamin som måtte varmes. (Ikke typ koke opp som heroin, men bare få litt varme på løsninga og røre rundt) det var da ingenting som var igjen i mekkeglasset for det blotte øyet.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jo renere amfetaminen er jo mindre svir det, og kan være er en indikasjon på knall vare. Det er/har vært partier amf av svært høy kvalitet å få tak i den siste tida hvor 1g kan deles opp i 20 - vær forsiktig. Bare søt kløe med rene varer, ingen svie.