Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1362
Anonym bruker
"Lettet Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har spist noen val og ksa, noen som vet om grevens sider/rusbrus med grapefrukt-smak forsterker benzoer? Drikke to-tre sånne da?
Jeg tror ikke du får mye mer funk bare fordi det er grapefrukt smak i cideren.

Grapefrukt metoden må gjøres på en veldig spesiell måte for å funke har jeg hørt

Men det du nevner er alkohol, alkohol forsterker benzo og så å si alt annet du putter inn i kroppen din

Men du bør vite at valium, xanax og alkohol er oppskriften til kaos. Man blir så shitings og rusa at det nesten ikke er mulig å begripe det for dem som ikke er rusa å er i samme rom.

Stay safe, alkohol og benzo kan også forårsake pustestans. Hold deg til de mengdene du nevner og ha en fet kveld. Imorgen kommer du til å kjenne på det
I cider er det smaksstoffer ikke ekte grapefrukt
Men alkohol kan forsterke benzo så drikk de to tre ciderne du men burde stoppe der hvis du ikke vil bli helt fucked up. Ksalol er sterke piller som egetnlgi ikke burde blandes med alkohol for du mister fort kontrollen
Grapefrukt forsterker ganske mange medisiner, ikke bare benzo.
Anonym bruker
"Lettet Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vet alt om alkohol og forsterking, men blackout får jeg ikke pga tolleranse.

Hvor selger de grapefrukt juice da? Fant ikke på kiwi.
Du må kjøpe HVIT grapefruitjuice. Dette har de vanligvis ikke på Kiwi o.l. da den røde smaker bedre. Du finner hvit GF på de fleste innvandrerbutikker, vertfall i Oslo.

Dette må times nøyaktig - drikk minst to store glass 40-45 min FØR inntak av legemiddel/stoff. Det gir ingen merkbar effekt å drikke det ETTER inntak av dette.
Sist endret av Uten Agenda; 17. juli 2021 kl. 10:10.
Jeg prøvde grapefruktjuice for første gang i livet her om dagen. Dumt jeg ikke ble advart, for det er helt klart det værste jeg har smakt noen sinne.