Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1350
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Røyker av og til litt hasj. Smoka weed igår, den var super bra sa gutta og jeg røyker kanskje 0.3/0.6 maks. På det steineste Så fikk jeg sånn trykk følelse inni brystet og skikkelig rar følelse i ut ibeina. Blir redd det er noe farlig men lurer på også om det bare sitter i hodet.... skjer dette med andre?
Sitter nok i hodet.

Jeg mener det er med cannabis som med all rus: Det er ikke alltid best med mest - røyk litt mindre så nyter du forhåpentligvis rusen.
Anonym bruker
"Lei Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller du kan ta en halv xanor samtidig så får du ikke bare den beste rus kombon men itilegg angstfri sånn blir det her isåfall
Jeg tror det bare er angst ja, sitter som oftest bare i hode.

Prøv og roe det ned, kanskje røyk litt mindre om det er veldig ubehagelig.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller du kan ta en halv xanor samtidig så får du ikke bare den beste rus kombon men itilegg angstfri sånn blir det her isåfall
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke tatt en xanor for og roe ned hasj angst.
Sist endret av Kuami; 15. mai 2021 kl. 12:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
trykk følelse inni brystet og skikkelig rar følelse i ut ibeina
Vis hele sitatet...
Dette er en veldig normal bivirkning av cannabis, som oppstår om man røyker for mye (0.3 god weed er veldig mye om du kun røyker i blant).

Det kan være angst har noe med saken å gjøre, men det fysiske blodtrykksfallet og blodsukkerfallet som thc forårsaker har antagelig minst like mye å si.
Anonym bruker
"Misunnelig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller du kan ta en halv xanor samtidig så får du ikke bare den beste rus kombon men itilegg angstfri sånn blir det her isåfall
Vis hele sitatet...
Desidert det beste tipset jeg har hørt på lenge! Eller nei.
Men det du kjenner på kan være normalt og går alltid over når man røyker narkotika.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller du kan ta en halv xanor samtidig så får du ikke bare den beste rus kombon men itilegg angstfri sånn blir det her isåfall
Vis hele sitatet...
Å anbefale Xanax så man kan nye andre rusmidler uten å få angst. Dette høres ut som startet på en nedgående spiral.
Helt normalt når det blir litt mye, har selv sitti med prikking i beina å venta på at purken skal banke på døra hvert øyeblikk et par ganger men så lærer man seg til at det sitter bare i hodet
sitter bare i hodet. Opplevde det mye selv når jeg startet å røyke hasj, men jo mer jeg ble vandt til rusmidlet og hvordan det funket på meg, jo mer gikk det over.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har skjedd alt for mange ganger med meg, så hasjrøyking passer ikke for meg. Alt ligger i hodet, og vanskelig å få bort hvis en først har opplevd angst og uro ved å røyke, så kommer det tilbake hver gang en røyker ( hvertfall røyker for mye) .

Jeg kan røyke bitte litt, et par puff og da kan jeg få en fin rus.=)