Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1981
Jeg fikk noe amf (pulver) av en kompis men vet ikke hvor mye det er. Han sa det er 4g men ser ut som mye mer. Er det mulig å finne ut hvor mye det er uten vekt?
Legg det i et ark, Finn fram en 1,5L brus flaske og la den være halv. Brett arket sammen, legg en kniv på korken og balanser arket på korken.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Legg det i et ark, Finn fram en 1,5L brus flaske og la den være halv. Brett arket sammen, legg en kniv på korken og balanser arket på korken.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke jeg skjønner helt. Hvordan skal det vise meg hvor mye jeg har?
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Legg det i et ark, Finn fram en 1,5L brus flaske og la den være halv. Brett arket sammen, legg en kniv på korken og balanser arket på korken.
Vis hele sitatet...
Og når kniven leviterer veit du at du har fått mer enn 4g?

Nei, dette var jo genialt. Det er pulveret som leviterer, og nå må jeg sope det opp fra gulvet!
Sist endret av knert1; 12. februar 2021 kl. 18:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du lurer på hvor mye noe veier, uten å bruke vekt.

4 gram er ca vekten til 138 hvite riskorn. Det er så langt jeg kan hjelpe deg.

Lykke til.
For å bygge videre på innlegget til Drugsarebadmkey, et kronestykke veier ca 4.35g. Kan bruke dette for å se om det er tyngre/lettere enn kronestykket i det minste.
Et Kronestrykke veier 4,3 gram.
En ti-krone veier 6,8 gram.
Da kan du sammenligne. Ta det på feelingen eller lag deg en slags improvisert skål-vekt eller noe.
Sitat av LuvRight24 Vis innlegg
Jeg fikk noe amf (pulver) av en kompis men vet ikke hvor mye det er. Han sa det er 4g men ser ut som mye mer. Er det mulig å finne ut hvor mye det er uten vekt?
Vis hele sitatet...
Ettersom du spesifiserer at du fikk amfetamin i pulverform lurer jeg på hvilke andre kjente former amfetamin selges i?

Litt usikker på om det drugs prøvde å illustrere seg fram til er en god gammeldags skålvekt over her, men uten en eller annen form for vekt vil du ikke kunne måle hvor mange gram amfetamin du har, nei.

Du kan måle deg fram til volumet (Mengden pulver) du har, men vekten på pulveret er jeg tvilsom til.
Sist endret av Badab1ng; 12. februar 2021 kl. 19:02.
Sitat av Badab1ng Vis innlegg
Ettersom du spesifiserer at du fikk amfetamin i pulverform lurer jeg på hvilke andre kjente former amfetamin selges i?
Vis hele sitatet...
Piller
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Piller
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri hørt om salg av amfetamin i pilleform utenom ritalin som i sin tur er Metylfenidat, et amfetamin-liknende stoff. Extacy er vel en kombinasjon av MDMA og Amfetamin om jeg ikke tar feil?
Sitat av Badab1ng Vis innlegg
Jeg har aldri hørt om salg av amfetamin i pilleform utenom ritalin som i sin tur er Metylfenidat, et amfetamin-liknende stoff. Extacy er vel en kombinasjon av MDMA og Amfetamin om jeg ikke tar feil?
Vis hele sitatet...
Uhm Aduvanz?

Du får også amfetamin i paste/ eller kålrabistappe som noen kaller det

Ecstasy er presset mdma (pilleform), ikke amfetamin. Det kan inneholde amfetamin vist den som presser tilsetter det.
Sist endret av Kuami; 12. februar 2021 kl. 21:19.
Sitat av Badab1ng Vis innlegg
Jeg har aldri hørt om salg av amfetamin i pilleform utenom ritalin som i sin tur er Metylfenidat, et amfetamin-liknende stoff. Extacy er vel en kombinasjon av MDMA og Amfetamin om jeg ikke tar feil?
Vis hele sitatet...
Nja, njo, Ecstacy kan være hva som helst. MDMA+Amfetamin, MDMA+2cb, MDMA+LSD, etc. etc. etc. Aldri godt å si hva man får når man kjøper knips. Derfor kan jeg anbefale Drugsdata (tidligere Ecstacydata) for å prøve å få en pekepinn på hva som er i tabletten man har kjøpt. Mye god info her.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk at det er langt ifra 1:1 å måle det på denne måten, men kan vel kanskje gi en LITEN pekepinn

Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husk at det er langt ifra 1:1 å måle det på denne måten, men kan vel kanskje gi en LITEN pekepinn

Vis hele sitatet...
Ugh, bilde fucka seg...