Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 613
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter her å skal trappe ned på noen tabletter. De er på 10mg virkestoff og veier 110mg stykk. Skal finne ut av hvor mange mg tablett som inneholder 1mg virkestoff. Hvordan går jeg frem?
110mg / 10mg = 11mg.

11mg tablett inneholder 1mg virkestoff.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Herren med hatt Vis innlegg
110mg / 10mg = 11mg.

11mg tablett inneholder 1mg virkestoff.
Vis hele sitatet...
Spørs om det er depot og om det er en tablet som kan deles. Altsæ at virnestoffet er jevnt fordelt, men rent matematisk stemmerdet jo.

Hva slags tablett er det snakk om?
Man kan vell bare knuse den til helt fint pulver så veie opp11mg, da bør det jo være en rimlig gjevn fordeling-selvom det skulle være depo tablett?
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Man kan vell bare knuse den til helt fint pulver så veie opp11mg, da bør det jo være en rimlig gjevn fordeling-selvom det skulle være depo tablett?
Vis hele sitatet...
nja, jo, nei.
Om det var heroin i de tablettene så ville jeg sakt nei, rimelig gjevn fordeling er ingen måleskala.
Om det var paracett derimot så hadde jeg gått god for den der.

Helt hypotetisk sett, om det var 2cb i det pulveret så kunne du faktisk endt opp med alt virkestoffet i en av de 10dosene og fått deg en fullverdig tur når du egentlig bare skulle microdosere.