Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 993
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, skal på avrusning i morra har kjøpt 2g speed jeg skal ta med, har dere noen tips?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Der er størrelsen på posen.
drit i å ta med speed til avrusning pga du skal avruse deg, 2 g hjelper ikke for din del,
Enig, kom igjen, er du ikke på avrusning?

Dumt av deg
Jeg tror du blir tatt rimelig fort om du skal farte rundt på avrusingen, i god form og uten abstinenser. Lykke til.
Jeg forstår det om du ønsker trappe ned eller bare trenger ha litt mer ro rundt deg å få i deg godt med mat i par ukers tid, men du er der med andre.
Du får dratt ditt fordi andre står opp tidlig på morgenen trøtt i trynet, men velger dra på jobb hver ukedag selv om de kanskje hater jobben sin.

Av respekt for deg selv, andre der og skattebetalerne som sannsynligvis betaler oppholdet ditt synes jeg du burde enten droppe det eller la vær å dra. Er formålet ditt å bli rusfri så vil du med rimelig høy sikkerhet ikke en gang bli i nærheten av å klare det over tid med mindre du utvikler deg langt fordi der du er nå.

Akkurat nå er du som en overvektig som velger ta meg seg en big mac meny på slankeleir om du skjønner.
Sist endret av DrPerception; 6. oktober 2020 kl. 20:05.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om han blir tatt eller ikke er egentlig det samma. Han bruker en plass noen andre godt kunne ha brukt med god samvittighet.
Det må bli i rævva da alt anna blir sjekka. Men like greit å bare la vær å dra. Du må mest sannsynlig pisse inn der og du kommer til å bli tatt.
Jeg måtte iallfall pisse med engang jeg kom inn og ikke lenge etterpå igjen.