Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2103
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter hva jeg har skjønt skal normal dose være 5-6 frø, men jeg tok 2 frø av denne og besvimte etter 2 timer. Og ble skikkelig svimmel når jeg prøvde å gå så lå for det meste under hele "trippen" for å unngå å bli så svimmel. Er det vanlig å besvime? Om jeg hadde tatt 6 frø hadde jeg sikkert dødd liksom.
R.i.p 23.04.2021
Bilde? Aldri hørt om eller merket svimmelhet selv, og jeg har knaska alt ifra 12stk pr gang til 30stk pr gang. Aldri fåt noe godfunk av lsa eller. Mest ubehag med lite visuals
Sist endret av Tarm; 1. november 2020 kl. 15:17.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Bilde? Aldri hørt om eller merket svimmelhet selv, og jeg har knaska alt ifra 12stk pr gang til 30stk pr gang. Aldri fåt noe godfunk av lsa eller. Mest ubehag med lite visuals
Vis hele sitatet...
Men kanskje det kan gi lavt blodtrykk? Jeg merkes ingen hallusinasjoner jeg heller. Fikk bare sløret syn.

ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Høres veldig merkelig ut. Jeg ville vel egentlig kastet resten for å være sikker.

Jeg har spist HBW frø en gang i tiden og husker bare en litt undrende følelse, litt som starten på en sopptur med litt klarere syn og farger, men at det aldri skjedde mer.
Kan ha med vasokonstriksjon å gjøre, du får dårligere sirkulasjon under påvirkning av lsa, har jeg opplevd. Mindre gjennomstrømning i kapillærer osv, endret blodtrykk

Også mulig at du står på medisiner eller har en sårbarhet
Sist endret av meaculpaUIO; 1. november 2020 kl. 17:14.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Kan ha med vasokonstriksjon å gjøre, du får dårligere sirkulasjon under påvirkning av lsa, har jeg opplevd. Mindre gjennomstrømning i kapillærer osv, endret blodtrykk

Også mulig at du står på medisiner eller har en sårbarhet
Vis hele sitatet...
Kan man da også forvente å få 'makka-pikk' av lsa som med amf?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig ubehagelig rus spør du meg. Styr unna. Prøvd to ganger, ble skikkelig dårlig begge gangene.