Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 834
Jeg har noen lapper med lsd som har stått åpent i noen dager i en mørk konvolutt som jeg deretter puttet i ziplock pose. Noen som vet hvor mye effekt lsd mister når det får kontakt med oksygen? De er i utgangspunktet 130 ug
Ingenting du vil merke. Holder flere uker minst.
Sist endret av Relevant; 20. november 2020 kl. 20:46.
Jeg følte ingenting av knekkebrød bit som var åpnet fra emballasje og lagt i snusboks en måneds tid i varierende temperatur.

Samme knekkebrød, samme drypp fra samme dag, tatt samme dag sendte meg "ut der" 12timer+
Hadde med lapper jeg hadde mistet men fant senere i lommebok til Hellas, tok de med hjem igjen rett i dongeribukse, de lå løst uten noe, kokt i sol. 110ug de fungerte like bra måneder senere, lapper tåler mye mye mer enn folk tror.

Det var ganske sketchy og ta de med, ble tatt i flyplass kontroll og de fant spor av weed i sekken min men lot meg gå haha
Flere måneder er min erfaring også, men minimal virkning på noen som hadde liggi et år eller noe lost i stuehylla. Men nok funk til en koselig home alone tripp allikevel

Syrelapper holder bedre og skal helst pakkes i sølvfolie og oppbevares i kjøleskapet. De dagene du sier de har ligget i åpnet konvolutt skal ikke ha noe å si for funke. Kos deg