Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1689
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg vet virkelig ikke hvorfor, har prøvd så sykt mye rart.

men jeg er selv veldig redd for å prøve cola og amfetamin.


heroin er jeg også veldig redd for, mens fentanyl har jeg prøvd flere ganger.


er det ikke litt rart å ha prøvd fentanyl men i tilleg være livredd heroin?

noen som har det slik at enkelte rusmiddler er man veldig redd for å prøve?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det er ikke rart å være redd rusmidler. Etter et titalls rusrelaterte selvdrap rundt meg, et drap begått i rus utløst psykose, et knippe som har bikka skikkelig over i schizoverden av for mye rus, middels mengde folk som har fått sosial angst av rusmidler og mista den de var, og jævla mange som ender opp kyniske og med triste ensformige liv så er hvertfall ikke rus noe å rope hurra for.

Etter jeg har hatt ruspsykose selv kommer jeg aldri til å prøve Lsd eller ayahuasca. Ting jeg var uredd for før men har altfor stor respekt for nå, både for rusmidlene men mest av alt for hjernen min.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er det ikke litt rart å ha prøvd fentanyl men i tilleg være livredd heroin?
Vis hele sitatet...
Tja, vist jeg skulle tippe så tok du sikkert fentanyl sammen med noen som hadde gjort det tidligere før du i det heletatt hadde hørt noe særlig om stoffet, på godt eller vondt, mens heroin har alle hørt om. Å det man har gjort før er man ofte ikke så redd for.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er ikke rart å være redd rusmidler. Etter et titalls rusrelaterte selvdrap rundt meg, et drap begått i rus utløst psykose, et knippe som har bikka skikkelig over i schizoverden av for mye rus, middels mengde folk som har fått sosial angst av rusmidler og mista den de var, og jævla mange som ender opp kyniske og med triste ensformige liv så er hvertfall ikke rus noe å rope hurra for.
Vis hele sitatet...
Skjønner godt at du ikke er så begeistret for rusmidler lenger og jeg har selv sett, hørt og tildels opplevd satan så kjipe ting relatert til rusbruk, men med alt det du sier du har opplevd så må du ha levd i ett utrolig tungt rusmiljø. Dette er ikke noe jeg anser som et vanlig møte med rusmidler. For å sammenligne rusmidler med bilkjøring da: Jeg vet det kan være farlig å kjøre bil, men jeg er jo ikke redd for å kjøre bil. Normal og forsiktig kjøring er noe de fleste anser som en akseptabel risiko, men kjøre som en gris ofte og lenge er noe som gjør det utrolig mye mer risikabelt og er mer eller mindre dømt til å gå til helvete for dem fleste før eller siden.
Sist endret av Alge; 19. november 2020 kl. 03:25.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
med alt det du sier du har opplevd så må du ha levd i ett utrolig tungt rusmiljø. Dette er ikke noe jeg anser som et vanlig møte med rusmidler. For å sammenligne rusmidler med bilkjøring da: Jeg vet det kan være farlig å kjøre bil, men jeg er jo ikke redd for å kjøre bil. Normal og forsiktig kjøring er noe de fleste anser som en akseptabel risiko, men kjøre som en gris ofte og lenge er noe som gjør det utrolig mye mer risikabelt og er mer eller mindre dømt til å gå til helvete for dem fleste før eller siden.
Vis hele sitatet...
Nei ikke noe tungt rusmiljø men miljø hvor mange har sett på hasj som ufarlig herbs, mdma som uskyldig moro, kola, amf og ghb som spennende og litt over grensa men tatt i blandt. Har man den holdningen i mange nok år så går det ofte gærent før el senere
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei ikke noe tungt rusmiljø men miljø hvor mange har sett på hasj som ufarlig herbs, mdma som uskyldig moro, kola, amf og ghb som spennende og litt over grensa men tatt i blandt. Har man den holdningen i mange nok år så går det ofte gærent før el senere
Vis hele sitatet...
Etter 15 år med hasj, weed og av og til en stimulant eller psykedelika, kan jeg ikke helt si meg enig, men nå er det jo store forskjeller mellom folk og noen takler virkelig ikke cannabis, andre rusmidler eller blandingen av rusmidler.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er ikke redd for noe spesifikt rusmiddel, men jeg er redd for sprøyter. Ikke misforstå, jeg har null sprøyteskrekk, har ingenting imot at leger osv skal skyte sprøyter i meg, reagerer ikke en gang.

Jeg er ikke redd for sprøyter når leger gjør det, fordi jeg vet at det er 100% rent og det ikke er noe fare for meg. Men å skyte sprøyter med dritt jeg har kjøpt ute på gata, hell noo!

Det virker bare farlig, vet aldri hva som kan vær inni det og hvordan jeg vil reagere med å få det skutt rett inni blodårene.

Så ingen frykt for spesifikt rusmiddel. Kan fint sniffe heroin i pulverform eller droppe det for den slags skyld. Men å skyte heroin synes jeg er skummelt.

Har sniffet og droppet mye amf i gjennom livet mitt, men jeg kommer aldri til å skyte det. Har tatt mange sprøyter på sykehuset uten noe problem, men kommer aldri til å skyte en selv.

Kort fortalt, jeg har en frykt for å ta sprøyter med ulovlig kjøpt narkotika. Hvis heroin en dag blir lovlig og jeg får tilbud om 100% ren heroin, vil jeg ha null frykt for å skyte det, men jeg kommer ikke til å gjøre det pga jeg vet hvor avhengig det er.

Jeg ruser meg ikke.
Hvis du verdsetter helsen din bør du være redd for rusmidler
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg vet virkelig ikke hvorfor, har prøvd så sykt mye rart.

men jeg er selv veldig redd for å prøve cola og amfetamin.


heroin er jeg også veldig redd for, mens fentanyl har jeg prøvd flere ganger.


er det ikke litt rart å ha prøvd fentanyl men i tilleg være livredd heroin?

noen som har det slik at enkelte rusmiddler er man veldig redd for å prøve?
Vis hele sitatet...
Begynte med en del rusmidler pga benzo satt å så på noen som setter seg et skudd foran meg på rivo man kan jo tenke seg hvordan det går.
er det ikke egentlig greit å være redd for de rusmidlene du snakker om? hva er poenget med å skulle adressere den frykten?