Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1864
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en tablett liggende, og har hatt den liggende i sikkert 2 år. Trenger ingen moraliserende kommentarer o.l.

Hvilken måte er tryggest/best for å få en lett/fin rus?

Ingen opiat toleranse. Har erfaring med diverse rusmidler

Dele den i 8 eller 16?
Sniffe?
Legge under tunga?
Tidsintervall for redosering?

Alle fornuftige tips er velkommen.
R.i.p 23.04.2021
Jeg vile knust den og delt opp 16 like streker ,og drat en stripe sakte opp i nesa for og se an formen. 1mg holder i 24t minst uten toleranse
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Delte halve tabletten i 16 deler, sniffet 1 del og ventet ca 1t før jeg sniffet en del til, altså totalt 0,5mg.

Kjente virkningen, ble små svimmel, små kvalm, trøtt, sløv osv. Dette hang i bortimot 12-14t, og var skuffende og lite behagelig.

Dette var såpass lite interessant, at planen var å bare kaste resten i do, men en kompis var interessert, så han fikk den.

Første og siste gang.
Låner tråden hehe. Hva skjer om man tar en hel uten opiat toleranse? Aldri testet før, er det virkelig så dritt som folk sier?
Har prøvd det én gang før for lenge siden husker ikke så godt, jeg sniffet en liten linje jeg fikk tilbudt, måtte legge meg i sengen og jeg fikk svake visuals, ble svært svimmel, men jeg hadde og drukket noe øl først og røyket en del. Skal sies jeg var ung på den tiden.
Sist endret av Supperman; 20. november 2020 kl. 02:37.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Låner tråden hehe. Hva skjer om man tar en hel uten opiat toleranse? Aldri testet før, er det virkelig så dritt som folk sier?
Vis hele sitatet...
du spyr som en villman, ikke til å anbefale. Sub har "ceiling" effect" så det er vel nesten umulig å dø av det, men ikke ta meg 100% på det siste der.
Anonym bruker
"Oppmerksom Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
IKKE ta 8 mg uten toleranse!! Subutex er svært sterke medisiner! Husk at det kan ta halvannen time før du merker effekten, og at det har svært lang halveringstid. Et halvt milligram kan påvirke deg over et døgn. En vanlig bivirkning er forstoppelse. Jeg går fast på subutex og har ikke kommet på do på flere år uten å bruke avføringsmiddel

Subutex er svært avhengighetsskapende. Jeg skulle bare ta en linje slik som deg. Nå er jeg i LAR.
Hvis det er første gang du tar Sub eller opiater så anbefaler jeg at du deler den opp i minst 8 linjer og snorter den. Ikke snort for hardt, virkestoffet tas opp av slimhinnene i nesen/svelget/bihulene. Du bør ikke ta mer enn 1/8 til å begynne med da effekten er på topp først 3 timer etter inntak.
Jeg har høy toleranse på opiater og en Subutex holder til 2 dagers bruk, delt opp i 3-4 linjer.

Edit: Ser først nå at tråden er gammel og at du ikke har mer igjen.
Sist endret av Lommeløkt; 23. november 2020 kl. 21:32.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Som jeg skrev, dette var ingenting for meg, så resten ble gitt bort. Frister absolutt ikke til gjentagelse.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som jeg skrev, dette var ingenting for meg, så resten ble gitt bort. Frister absolutt ikke til gjentagelse.
Vis hele sitatet...
Akkurat samme opplevelsen jeg hadde. Tok en kvart 8mg. Følte meg syk i to dager. Skylte resten i do.