Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 769
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sett at jeg skaffer meg noen cannabisplanter, og jeg ikke røyker så ofte. Hvordan bearbeider og «lagrer» jeg weeden best da? Og hvor lenge kan den lagres før jeg må bruke den?

Og et annet spørsmål, den hasjen som kommer til Norge fra f.eks Marokko, hvor lang tid tar det omtrent fra den høstes til den befinner seg i jointen til nordmenn?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tørkes og lagres på glasskrukker på ett mørkt sted, skal vel også være mulig å fryse ned.

Det spørs hvordan den er laget, fraktet, strains som blir brukt osv osv, så vanskelig å si.
Forskjellige produksjonsmetoder gir ulik tid på ferdigstilt produkt, ulike smuglere, ulike ruter, ulike mellomledd og alt det der.

Har du nok krystaller i bunnen av feks en grinder så tar det ikke mer en maks 10min med litt behandling i håndflaten før du har noe som kan ligne hasj.
Syltetøy glass eller annen tett men luftig beholder. Lagres mørkt og tørt hvis ikke vil det gå i mugg i det. Så lenge weeden lagres riktig kan den holde i mange måneder, hasjplater enda lenger.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Minst 2 år hvis det lagres tørt og kjølig. Sikkert enda lenger men det finner jeg ut av om noen år.