Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1121
Skal ta Ecstacy til helgen med en veninne i Bergen. Har lyst å finne et fett sted å være. Jeg liker elektronisk musikk. Men er helt sluttet å dra ut, så vet ikke om de har et passende sted. Så har jeg ikke så stort nettverk at jeg vet om noen som har et privat rave eller noe.

Pluss jeg tror det er ganske stor sannsynlighet at jeg kommer til å bli kastet ut fra utesteder fordi alle kan se det på pupillene mine at jeg har inntatt noe ulovlig. Jeg har ganske store pupiller fra før av liksom.

Noen som kan komme med noen anbefalinger?
Hadde ventet til et fett arrangement dukket opp. Enten at et utested har booket en DJ du liker eller hørt mye bra om eller en kul fest.

Så lenge du ikke overdriver kan man passere som noen som bare er i veldig godt humør, men på den annen side jævlig kjedelig å bli kasta ut av festen mens du peaker på MDMA. Vet ikke hvor mye du veier men hvis du ikke spiser så mye mer enn 100-120 mg så er det ikke sååå synlig. Hvis man spiser mer enn 150mg er det ganske sannsynlig at du ser helt koko ut etter en liten stund. Da er det greit å være et sted hvor ingen stresser deg for det.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med hjemme i sofaen med koselig lys og god mat? Tror det kan bli like bra. Har skreddersydd en mdma playlist til spotify.

https://open.spotify.com/playlist/2O...QVujSSy-K-5VOg

Det er kult på uteplasser men hvis du fikser race lys hjemme og vrenger på musikk kommer du til å klikke bra pluss sengen er tilgjengelig :-)
Sitat av Oslomann(26) Vis innlegg
Hadde ventet til et fett arrangement dukket opp. Enten at et utested har booket en DJ du liker eller hørt mye bra om eller en kul fest.

Så lenge du ikke overdriver kan man passere som noen som bare er i veldig godt humør, men på den annen side jævlig kjedelig å bli kasta ut av festen mens du peaker på MDMA. Vet ikke hvor mye du veier men hvis du ikke spiser så mye mer enn 100-120 mg så er det ikke sååå synlig. Hvis man spiser mer enn 150mg er det ganske sannsynlig at du ser helt koko ut etter en liten stund. Da er det greit å være et sted hvor ingen stresser deg for det.
Vis hele sitatet...
Jeg kan love deg folk som snakker med meg kommer til å se at jeg er ruset, selvom jeg virker oppegående. Hehe. Så blir nok kastet ut av offisielle utesteder. Har selv jobbet mye som vakt så dette vet jeg med garanti. Pluss skjenkekontrollen er veldig streng i Bergen. Så alle utestedene elsker å kaste ut folk.
Sist endret av Munin369; 8. september 2020 kl. 00:18.
Unngå øyekontakt med vaktene eller rigg til leiligheten hjemme med puter, musikk og visuals på skjermen hjemme
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vaktene på utestedene i Bergen elsker ikke å kaste folk ut nei, da er du enten på feil plass eller oppfører deg som en idiot, hehe... de fleste stedene som har klubb-arrangementer har rimelig god toleranse for rusede mennesker (så lenge de oppfører seg altså). Dette vet jeg med garanti da jeg jobber i utelivet i byen .

Problemet ditt blir vel å finne noe som skjer; da alle utesteder stenger 24 kombinert med en-meters regelen som gjør det stort sett umulig å ha klubb-arrangementer.

Og om det skjer noen private fester/raves er nok dette i så liten skala pga. Covid at man neppe blir invitert om man er i den innerste innerste sirkelen for tiden. Så vidt jeg vet skjer det altså lite til ingenting for tiden.

Ville hørt på de som foreslår å sette på noen fete mixer og ha det dødsfett hjemme isteden!
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke mye som skjer fortiden, alkoholstopp kl 12, og før det så er det jo bare bordservering, ikke mye lov til å ta seg en sving på gulvet nå for tiden.

Det å komme inn på utested, det fins alltid noen triks. Du skriver du skal ut med en venninne, bare antar du er en jentene som meg Knallrød leppestift med et smil funker alltid, er det første og siste dørvakta ser på, tror noen blir litt distrahert

Er du gutt, prøv å vær litt tilbakeholden og reservert, sjenert hei smil til vakta.

Jeg har ganske lysegrønne øyne, pupillene mine blir sykt tydelig store når jeg tar ting. Brune kontaktlinser, funker super bra.

Jobba litt i døra på utested før, så snakker litt erfaring

Men lag deres egen hjemme rave fest heller, det får dere helt sikkert fint til på knips og riktig musikk. =)
Jeg tok vel kanskje litt hardt i da jeg sa de elsker å kaste ut folk. Men ihvertfall da jeg i min tid jobbet som vakt så var holdningen "gå inn der og hent ut folk", man skulle lete etter minste tegn for beruselse og kaste ut folk på det grunnlaget. Hvis man ikke hadde kastet noe særlig folk ut den kvelden, så fikk man kritikk for at man ikke hadde gjort jobben sin skikkelig. Selvom folk oppførte seg bra. Dette var på flere steder i Bergen sentrum, men noen av de største utestedene though, så kanskje ikke garantert at jeg blir møtt med den holdningen på et mindre sted. Men det er 10 år siden da og kanskje ting har forandret seg. Jeg er ihvertfall livredd for at noen av vaktene skal se pupillene mine, hvis de skal sjekke formen min. Hvis en har bestemt seg for å kaste meg ut eller nekte meg inngang basert på pupillene mine så er som regel kvelden over, uansett hvor flink jeg er å snakke for meg eller om jeg får en annen revurdering av en annen vakt etter å ha gått meg en runde på en time. Dette var en av grunnene til at jeg sluttet å jobbe som vakt. Jeg hadde en stor indre konflikt når jeg kastet ut folk, fordi mange ganger etter å ha sjekket formen på folk og vurdert at den er akseptabel, så fikk jeg alikevel beskjed av overordnede om å kaste ut vedkommende.

Tror det ser ut som at det blir hjemmefest. Er ikke helt fornøyd med det fordi jeg elsker å snakke med masse masse folk når jeg først er ruset, er egentlig ganske innadvendt. Men skal prøve å gjøre det beste ut av det. Hvis jeg ikke finner noe Takk for anbefalinger og svar hittil.
Legg en madrassen i stuen med mye puter og dyner, lag en fet playlist som varier mellom energisk musikk og avslappende, den kombinasjonen er epic. Dempet belysning og lukket gardiner så man kan gå naken eller i shorts (foretrekker shorts). Oh man, å hvis du har en dame du skal ture med kommer det til å bli tidenes kveld hvis du har potente varer! Kos seg brosjan!! Send meg pm hvis du lurer på mer;-)
Sist endret av makkalatte; 9. september 2020 kl. 09:41.