Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1442
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey! Har røyka av og på i snart 10 år så kjenner godt hasjen. Har i denne siste perioden omtrent røyket hver dag i snart 3 uker (av og på litt).
Hadde en midt-på-treet hasj den siste uken så jeg ble litt blazed bare etter en/to jonere. Ganske innrøyka vil jeg si.

Men i går... fikk jeg smoka ett par J’s av en ny brunings. Jeg ble så jææævlig fjern! Og etter en times tid kom jeg hjem, så så jeg sånne flares/colors i veggen og mønster som på LSD. Jeg fikk også skikkelig noia, føltes ut som magen etset ellernoe, var merkelig følelse og det begynte å gjøre vondt i ene testikkelen. Fikk helsemessige seriøse bekymringer faktisk.

Ble også sykt svimmel når jeg skulle sove, føltes ut som jeg skulle dø hver gang jeg begynte å gli inn i dyp søvn...
Var vel noe mer men husker ikke så mye heller annet enn det jeg klagde til dama om i går natt...

Kan denne vert lacet ellernoe? Har aldri vert borti en «så sterk» hasj før tror jeg... takk for svar
Sist endret av KjemikalieX; 7. september 2020 kl. 17:25. Grunn: Slo sammen
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røyka hasj i 41 år og det er ikke noe å spøke med.
Mange får psykose av å røyke.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har røyka hasj i 41 år og det er ikke noe å spøke med.
Mange får psykose av å røyke.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis, det kan oppstå tilfeller der man faktisk røyker så mye at det kan komme lsd vibes, der du kan flares og farger eller lignende.

Det varierer også veldig fra person til person også, med noen skjer det, mens med andre skjer det ikke simpelt hen. Tviler, uten å si meg trygt på det, at det ikke er psykosesymptomer han opplever her, heller at han røyket for mye.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke nødvendigvis, det kan oppstå tilfeller der man faktisk røyker så mye at det kan komme lsd vibes, der du kan flares og farger eller lignende.

Det varierer også veldig fra person til person også, med noen skjer det, mens med andre skjer det ikke simpelt hen. Tviler, uten å si meg trygt på det, at det ikke er psykosesymptomer han opplever her, heller at han røyket for mye.
Vis hele sitatet...
Du har nok rett. Har også vert mye på amf, jeg vet hva psykose(symptomer) er.

Føler ikke (selv hvertfall) at jeg røyket for mye akkurat. Røyket vel kanskje 0,3/0,4 g tilsammen, var to fete J delt på flere.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasjen kan bli jævlig sterk.
R.i.p 23.04.2021
Virker som at folk glemmer at thc faktisk er et psychadelica . Sterk hasj med høy thc konsentrasjon = psykedeliske effekter
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Joda men man skal faktisk se på lsd effekter fra hasj som et ekstremt tilfelle. det er ikke sånn at siden noe er psykedelisk så får man lsd effekt av det! egenskapene til lsd og hasj er veldig langt fra hverandre.
Det kan nok skje, men da ville jeg tatt det serriøst og ikke bare tenkt at jaja begge er psykedelisk så da er det samme effekt. nei det er faktisk ikke vanlig å få LSD lignende effekter av å røyke hasj og det kan være en pekepinn på at du kanskje skal roe ned med rus.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må også legge til at jeg nesten aldri har hallusinasjoner av lsd og at det går mer på hvordan jeg tenker..
Jævlig god hasj med andre ord...
Røyk litt mindre neste gang
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde selv veldig like effekter av brunings som var stemplet Wedding Cake.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hey! Har røyka av og på i snart 10 år så kjenner godt hasjen. Har i denne siste perioden omtrent røyket hver dag i snart 3 uker (av og på litt).
Hadde en midt-på-treet hasj den siste uken så jeg ble litt blazed bare etter en/to jonere. Ganske innrøyka vil jeg si.

Men i går... fikk jeg smoka ett par J’s av en ny brunings. Jeg ble så jææævlig fjern! Og etter en times tid kom jeg hjem, så så jeg sånne flares/colors i veggen og mønster som på LSD. Jeg fikk også skikkelig noia, føltes ut som magen etset ellernoe, var merkelig følelse og det begynte å gjøre vondt i ene testikkelen. Fikk helsemessige seriøse bekymringer faktisk.

Var vel noe mer men husker ikke så mye heller annet enn det jeg klagde til dama om i går natt...

Kan denne vert lacet ellernoe? Har aldri vert borti en «så sterk» hasj før tror jeg... takk for svar
Vis hele sitatet...
Den bruningen din het vell tilfeldigvis ikke north? opplevde det samme med den typen.
Må være noe som skurrer hvis du får visuelle halliser på hasj tenker jeg
Følte psykedelian selv for noen dager siden av en mørk bruning etter røyking på North over lenger tid.

Smalt godt liksom Såpass at jeg satt i vent på at oppturen skulle bli ferdig. Ingen loka visuelle greier da, bare veldig heftig følelsesmessig.
Sitat av spider_man Vis innlegg
Den bruningen din het vell tilfeldigvis ikke north? opplevde det samme med den typen.
Vis hele sitatet...
Spoderman. North e faen helt vill. En av de beste bruningene jeg har vært borti. Laget noe edibles av north og var så jævlig høy. Har selv opplevd ganske trippy ting av den. Pleier ikke å røyke meg skikkelig fjern men den tar kaka altså. mye av den her i området.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joda men man skal faktisk se på lsd effekter fra hasj som et ekstremt tilfelle. det er ikke sånn at siden noe er psykedelisk så får man lsd effekt av det! egenskapene til lsd og hasj er veldig langt fra hverandre.
Det kan nok skje, men da ville jeg tatt det serriøst og ikke bare tenkt at jaja begge er psykedelisk så da er det samme effekt. nei det er faktisk ikke vanlig å få LSD lignende effekter av å røyke hasj og det kan være en pekepinn på at du kanskje skal roe ned med rus.
Vis hele sitatet...
Det eneste som skiller de er i utgangspunktet kun styrke. Lsd effekter er gjerne 100X men effektene er fremdeles det samme.