Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 905
Kortfattet/ryddig versjon, skal prøve å skrive korrekt, men sliter med skriving. Skriver om lag, vet jeg har ca. En kvart pose igjen så totalt må logge på rundt 12 hele runden + mdma

Kveld:1-2 - spiser pizza og proteinbar før vi starter tar første drop rundt kl 5-6 og videre utover hver 30-60 min etter som vi føler rusen selv. Jeg fikk i meg gode 9 gram totalt til meste dag kl17. Da reiste jeg. Vi små drakk litt vin underveis, ble vel maks 4-5 glass på meg samt nesten en halvliter cola zero.

Hadde masse energi handlet, tok en linje innom doen og ordnet meg ferdig og handlet mer pepper på vei hjem
Kom hjem og tok en linje
Spiste en proteinbar
Sminket meg, dro på byen
Varmet opp med 1,5 glass vin først. Skal sies

Før vi dro tok jeg et halvt gram molly for å få opp stemninga, den holdt speed litt lenger men merket ikke til den. Noen timer senere merket jeg avdabbing og tok resten av grammet(hadde ikke rørt molly i annet enn pille form Før. så er klar over at dette er mye til første gangs bruk.
Den ga meg mye hjertebank og kaos, men holdt selskapet ved bordet til de ville hjem og jeg kom så vidt gjennom en breezer hele kvelden da magen sa nei.

Kom meg hjem og klasket i sengen uten følelse i armen og ben og ikke evna til å løfte hode. Lå vel slik halve natts tid til det roet seg og klarte ikke sette meg opp å få inn verken mat eller drikke. Tenkte nå var nedturen i rundt svingen. Slappet av å hørte på hjerte dunke til jeg greide å trykke på telefon og ble etterhvert trøtt sovnet etterhvert med litt støtte av sobril med avtale om å møte en jeg dater dagen etter fordi han vill være der i «down’ern”

Sov 14 timer sammenhengende og våknet vel i 16 tiden der de siste 3-4 timene var med en oppvåkning hver gang. Følte meg uthvilt, men likevel stresset. Var litt redd for å lande helt og møte noen slik, så tenkte bare et par 3 linjer for å komme opp det går greit. Tok meg en middagen og dessert og 1,5 liter farris for saltbalansen og tok noen striper. Han kom vel ikke før 8-9 så ble et par linjer til siden han var usikker på tiden mulig amf utover 1 gram eller 2, fikk ille rolig rus med var fortsatt så kroppen var nok ikke helt landa.

Vi snakker hele kvelden og han sovna i bilen mens jeg bare satt og så og prøvde å få i meg vann. Måtte skikkelig tisse utpå morgenen og gikk bak en vaskemaskin uti graset og kjente den var tykk og dehydrert(beklager detaljer, jobber i helse) så det presset jeg trykk i magen tenkte jeg kanskje vsr nyrene som slet litt og pga mye amf.
Leste litt den natten om amf og vanlige doser og skjønte jeg hadde bommet litt godt, men samtidig hele veien hatt en god rus så da var vel kroppen min slik.

Da jeg kom hjem morgen etter, søndag. Jeg gikk da på do og så at noe ramblet ut med noe blod. Trudde først det var mensen med med en liten foss vann og sånn forsto jeg hatt jeg hadde rust bort en beryktet skapning men det gikk fint, under en mnd og jeg finnes ikke klar. Det var et uhell.

Så Sovnet jeg ganske så rett etterpå og fikk dagen og halve natten søvn slik som sist God søvn med snooze. Åt da også middag og masse kjeks og ost og proteinbarer og drakk en hel storflaske farris og koste meg. Alt var veldig pent egentlig. Satt og tenkte mye den natten og det ga meg så mye så jeg tenkte jeg fikk prøve å slappe ordentlig av litt før jeg i så fall kjørte en kort til.

Mandags morgen var jeg helt pigg og våken, noe deprimert og tenkte skal jeg sitte sånn alene hele dagen eller bare ha det litt mer Nice bare 1-2 dager til. De landingene her har jo vært så fine.
Så da Ble det først en drøp også noen timer etterpå noen drop til. Den første for å ha energi men moren min it å kjøre, resten for å chille.

Men denne rusen ble veldig veldig annerledes. Det startet med 6-7, mulig 8 timer men hjertebank til 1000 kaldsvetting og mest sannsynlig vill angst. Jeg valgte da å manisk Skrive for å gjøre noe konstruktivt og bruke hue fast på noe, da jeg hadde bedret dette fra fra kl.6 om morgen til 14-15 på ettermiddagen uten å merke at tiden gikk rundt meg merket jeg en melding av han jeg dater. Hadde avtale om å nyktre nå så utover kvelden ble det både pep talk og en skikkelig nedtur på pepperen hvor jeg bare lå og hørte og tok det innover meg. Jeg skulle jo bare ta en for å ha det gøy og nå tok jeg av. Han fortalte med dyp om at jeg mista grepet og slikt og vi ble enige om at dette var siste i alle fall på en god stund.
Merket jo at denne ville bli tung.

Første nattens mye svetting og mye harde hjertebank. Var fortsatt litt redd jeg hadde droppet litt mye pø en gang med tenkte det ville gå over. Fikk drukket noe men ikke stort.

Dagen etter var helt greit. Jeg var sliten og bestemt på at dette skulle være den siste og at jeg skulle sove i kveld da det mest sannsynlig ville være ute da. Holdt på med småting inne da jeg ikke hadde mye energi mest hjertebank denne dagen og fikk den til og gå. Natten lå jeg og trykket på telefon og skravla med folk igjen.

Morgen etter følte jeg meg rar og sett meg opp, alt var svart så jeg bare satt til hørselen kom att og jeg så på klokka på armen og lot merke til at jeg var oransje. Løpt til speilet og tenkte svate der gikk nyrene. Tisset en gang mørkt dagen før. Ble stresset og fikk tak i en venn som driver mer aktivt med rus som roet meg litt ned og sa det var fordi jeg hadde glemt å drikke. Drikk mye og gi det Noen timer. Så heiv kjapt i meg en liter og yttligere 1,( liter og litt til, ca 3 liter på 30 min.

Etter en times tid kom hudfargen Mer og mer tilbake og sandpapirhuden ble mer og mer borte . Prøvde å roe meg på det og det gikk fint en stund. Plutselig så jeg vannet sank ned i bena så det ble ekstremt vondt. Slet med å komme meg til do da de var så spregfulle, min mor kom ut da hun synes jeg hørtes rar ut og møtte jo en 7 dagers av et takras med kjempe ben og som halveis holdt seg på hjertet av angst og fink helt panikk og ringte amk og skrek ut at de måtte komme fort for nå døde jeg. Prøvde i herdig å snakke Med henne om at det var jeg som påførte vannet og hjertet var angst. Men de var jo her på få minutter konstanterte at det nok var slik, mamma slo seg ikke til ro pga tidligere hjerteproblemer så de gjorde det og alt var fint. Blodtrykk høyt, men det skyldes ofte angst. Og dette var det ingen tvil om. Så fikk legge meg igjen og greide kun i hvile 20 minutter.
Utover vokste bena og var veldig smertefulle, roer seg mer og mer nå, men nyrene jobber sakte. Brukt hele dagen på 4-6 dobesøk. Med ganske lys uklar urin. Men det roer seg. Fikk spist masse proteinbar på kvelden og tatt en dusj og der hjelper litt på. Men har fortsatt mange spørsmål

Spørsmålet mitt er om andre har opplevd å våkne gule og vet hva dette kan skyldes ? Annet enn bare null væske i bløra?
Er det vanlig at turene blir dårligere og dårligere jo lenger man holder dem med bare en natts søvn? Blir de best hvor man har en i uka eller en i mnd ? En rus, eller på fyll over tid? Jeg følte jo den over tid ha meg mest, men vil gjerne høre andre opplevelser på den biten og for dere som tar en sjelden gang holder dere dere til? Fikk litt fnatt da jeg leste vanlig dose 50-150 mg og jeg tømte i meg 12 ca gjennom uken.

Og andre som da har opplevd situasjoner med flere liter Drikke og opplevd samme. Store smertefulle hovne ben resten av dagen? Eller er dette nytt. Lærte dog at man bør da dem sakte. Så mye så fort blir kaos. Vil det i så fall vare så jeg må slite med dette lenge nå? Insomnia etter rus og angst? I natt som blir natt 5 Og nå kjenner jeg på roen og håper virkelig jeg for lov av kroppen og sove litt.

Håper på litt info, for jeg lærte litt på egenhånd, og det kan være fint, men også skummelt.

http://https://imma.gr/91289x3e0dd

Er det mulig. Ja overskriften er tett (Rett) skrevet, men innlegget skal være korrekt og lett og lese og forstå
Ill blame it om day 8th

Håper på litt info, for jeg lærte litt på egenhånd, og det kan være fint, men også skummelt.

http://https://imma.gr/91289x3e0dd

Er det mulig. Ja overskriften er tett (Rett) skrevet, men innlegget skal være korrekt og lett og lese og forstå
Ill blame it om day 8th[/quote]

Takk scroller litt rundt og finner fram, skal spørre om jeg inne greier noe :-D
Sist endret av Farterhujenta; 11. juni 2020 kl. 00:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De dosene du skriver om her er jo helt sinnssyke. Alt er jo helt sinnsykt. Fra grammer med emma og 9G speed på ett døgn, til du som lurer på om nyrene ryker, moren din som ringer AMK, til denne forferdelige setningen:
Trudde først det var mensen med med en liten foss vann og sånn forsto jeg hatt jeg hadde rust bort en beryktet skapning men det gikk fint
Vis hele sitatet...
Om ikke dette er troll post håper jeg du ser alvoret i det du skriver. Anbefaler deg så sterkt å søke hjelp før dette ender seks fot under jorden.
Sist endret av algernon; 11. juni 2020 kl. 00:50.
Drøy lesing. Oppsøk hjelp for rusproblemene dine, eller begynn med fornuftige doser for mennesker heller enn moskusokser.
Anonym bruker
"Pensjonert Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe av det drøyeste jeg har lest. Du skal være glad du ikke er innlagt et eller annet sted pga noe fysisk eller psykisk. Noe du 100% vil bli om du fortsetter med slike "turer"