Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 744
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
OK da har jeg bestemt meg for og mikrodosere med ibigain.

Jeg har 2 gram ibigain TA og 2 gram ibogain HCL.

Jeg vil veldig gjerne få best mulig effekt uten å ta en «fool-dose» da jeg ikke har noen proffe til å passe på og ikke tør uten under en full dose.

Så jeg vil gjerne høre på dette forumet om noen har erfaring med ibigain, enten med full dose eller microdosage og for hva.

Selv har jeg brukt subutex og benzodiazepiner i mange år og ønsker å komme ut av det. Jeg har også traumer og en lang psykiatrisk historie. Jeg lurer på om noen har prøvd ibogain for dette, spesielt for avhengighets skyld og hvike forberedelser dere måtte gjøre før dere inntok ibogain. Jeg vil gjerne gjøre mikrodoseringen så fort som mulig selvom det måtte bli ubehagelig så lenge jeg ikke blir i behov av en sitter/hjelper og hvilke andre hensyn dere måtte ta.jeg er på en lav dose subutex. Må jeg være helt av subutex og benzodiazepin under mikrodosering ?
Andre hensyn?

Setter svært(!!!!) stor pris på svar!
Skal du mikrodosere eller ta en dose som du kan være komfortabel med uten sitter?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vil ha best mulig effekt, så det må vel bli å få i seg disse fire grammene på kortest mulig tid uten at jeg trenger sitter.

Erfaringer? Enten det gjelder å mikrodosere eller annet med ibogain?
"so ive been having a hard time for the past few months(10) and didnt even realize the toll it was taking on my health..mental physical and spiritual.

so yesterday i decided that i was gonna start drinking low doses of caapi tea a few times a day..with a pinch of peppermint in there for some extra flavor..it was rather nice..and i made some more this morning..

then out of nowhere..i decided to take 250mg of iboga...and a little bit of my caapi tea(the tea is weak..only 10g used..and i havent even finished it all yet)

anyway...about 1.5 hours after taking the iboga(i capped it)..i started to feel effects..

and now..almost two hours later..i feel fantastic...i have energy..i feel connected to everything around me..my vision is bright and energetic..and some mild OEV's if i look at the right stuff..such as the ground..

i feel great...i feel like ive been saving this iboga for just this reason...for healing and reconnecting to who i really am..i needed this medicine and i didnt even know it..until the few million molecules started bouncing off my receptors..



my plan from now on is that im going to reduce my dose to 200mg iboga(so i dont run out so fast) and take it with a mild caapi tea every day for a month...my plan is to drink very little alcohol..i personally dont feel like i want it at all..and just work on getting my feet back on the ground...and listening to my inner voice of guidance..

this is truly a remarkable plant..and i cant believe how gentle and warm it feels...ive fallen in love..with myself..all over again..and this time i feel like im going to go farther than i have ever imagined."


https://www.dmt-nexus.me/forum/defau...=posts&t=13055