Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 8914
Jeg var fjern så si hele første året videregående og har aldri hatt så bra karakterer.
Mye brisen 9-10 klasse også..
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg var fjern så si hele første året videregående og har aldri hatt så bra karakterer.
Mye brisen 9-10 klasse også..
Vis hele sitatet...
Dette må du ta opp med skoleverket, pilleknaskern.

Er jo godt mulig vi har masse uløst potensiale her. Ikke rart norske elever i gjennomsnitt gjør det dårlig, når vi driver å sender dem nyktre på skolen...
Sist endret av Purgatorio; 8. september 2020 kl. 17:42.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg var fjern så si hele første året videregående og har aldri hatt så bra karakterer.
Mye brisen 9-10 klasse også..
Vis hele sitatet...
Det du sier der er jo kjempevanlig. Hvis man bare gjør det man absolutt må på skolen, så gjør man det vanligvis bra det 1. året, litt værre det 2. året og ganske dritt det 3. året. Uansett om det er ungdomsskole, VGS eller Høgskole.
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Dette må du ta opp med skoleverket, pilleknaskern.

Er jo godt mulig vi har masse uløst potensiale her. Ikke rart norske elever i gjennomsnitt gjør det dårlig, når vi driver å sender dem nyktre på skolen...
Vis hele sitatet...
Hadde vært fett om du lagde en tråd om dette temaet. Er jo absolutt noe som kunne vært en interessant diskusjon.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bra at åpner øyene dine TS. Vent til du er eldre og har fått deg en jobb, så kan du chille litt helgene. Og husk, rus er ikke noe man bruker for å være kul. Ta det heller som en sjeeelden opplevelse med nærme kompiser. MDMA og shrooms 2-3 ganger i året er innafor
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det du sier der er jo kjempevanlig. Hvis man bare gjør det man absolutt må på skolen, så gjør man det vanligvis bra det 1. året, litt værre det 2. året og ganske dritt det 3. året. Uansett om det er ungdomsskole, VGS eller Høgskole.
Vis hele sitatet...
Holdt det gående i 2-3 år. Hadde bare 2 ere, men etter jeg røyka å drakk litt endte jeg opp med 3-4 ere. Kan ha noe med at jeg hadde EKSTREM sosial angst og fikk roa meg såppass at jeg klarte å konse.
Gjorde det samme med benzo på jobb å i den perioden kom sjefen bort og ga meg skryt da effektiviteten steg med 20% på 1 mnd.
Ikke å anbefale da jeg mest sannsynlig har hatt endel flaks.
Anonym bruker
"Skrikende Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv opplevd økt konsentrasjon/effektivitet av benzobruk.

Mulig alternativ ADHD medisin?
Hæ, når jeg gikk på skolen sa at de at jeg var høy. Trodde de mente høyden min jeg... Doh!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har selv opplevd økt konsentrasjon/effektivitet av benzobruk.

Mulig alternativ ADHD medisin?
Vis hele sitatet...
Nei, etter en liten stund for du stort sett motsatt effekt, iallfall med benzo.
Jeg brukte det i en liten periode på jobb.