Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 801
Hei nå var jeg nettop inntar 500 mg somadril / karisoprodol intravenøst. Har gjort det en gang før og kan ikke lenger finne åren jeg brukte. Men hvertfall dum nok tok jeg en til idag og det ser ut som en"grein "" på ene åra har forsvunnet og det svir omtrent der den brukte å være midt å innsiden av bicepsen. Er det noe som kan skje eller kan jeg bare gi faen? Kan bevege armen uten problem men vil helst kunne det hele livet, men vil ikke overreage hos offentlig instans /sykehus da jeg alt venter dom etter å bl.a ha stukket fra et
Sist endret av Bluesky_; 27. november 2019 kl. 10:25.
Kan være venous sclerosis pga syrlighet av det du har injisert over tid. Det er nok ikke somadril som tok livet av blodårene dine, men mange injeksjoner over tid. En vanlig fenomen blant intravenøse heroinbrukere.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5152678/
Offda mulig eller ikke til helvette med apotektur idag! Har skutt amfetamin men trodde det var basisk elller sulfat som regel, Hadde oxy i den ene, er dette sammenlign bart med heroin (ja selvfølgelig er det det) men jeg mener i forhold til lenken din om ph verdier

Og longterm opiatbruk er det ikke skyt oxy totalt 3 ganger men amf vel en tja fire mnd ukentlig ca

Det er iallefall ikke en arterie fikk svar og alt så er nok ikke akkut
Sist endret av Bluesky_; 27. november 2019 kl. 11:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.