Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3312
Hei har 8 rivotril og vil oppna best rus, har ingen tolleranse. Hva skjer vis jeg spiser alle 8 blir jeg helt mongo rusa da?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer sannsynligvis til å få blackout en dag eller to og gjøre utrolig mye dumt.
Du kommer til deg selv etter 3-4 dager uten å huske en dritt med masse kjipe overraskelser.
Fort gjort å stjele litt greier fra kompiser og familie også.
Ikke se bort i fra å miste en venn eller fem og gjøre familien din jævlig bekymret for deg.
Du kommer til å gjøre masse dumt, chatte med folk du ikke vil ha kontakt med, gå rundt og tro at du ikke er rusa men alle ser at du er rusa.. Regn med 4-5 dager hvor du ikke er deg selv.
Okey skjønner men hva mener dere med å gjøre noe dumt, blir man aggressiv eller?
Kan fort bli litt aggressiv, stjæler som en Ravn (selv om du ikke er en tjuv til vaneligt), kjøre rundt rusa i bil/moped, bruke masse penger på dop, skjelle ut folk. Lista er laaaang

Men det kan skje gode ting også, plutselig våkner du med 20 000kr i lomma og en bil på utsia som viser seg at er din om noen dager. Men dette skjer 1 av 500 000 ganger
Sist endret av gotta_love_dmt; 24. november 2019 kl. 14:51.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir nok helt ape i 3 dager og våkner i glattcelle/utlandet/sykehus.
Uten penger.

Du kan gjerne prøve deg på 1 eller 2mg. Men uten toleranse blir det fort blackout og mye uønskede ting kan skje.
Ikke alle blir aggresive eller kleptomane i fylla eller på piller.
Min teori er at det spørs på personligheten og hva man har undertrykt.
Sist endret av Bothrops; 24. november 2019 kl. 15:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flink Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg tok 2 ble jeg fullstendig black out. Skjedde ikke stort mer enn at jeg knuste et ølglass, ble kastet ut fra utestedet og ble båret hjem av kompiser. Tråkket også i stykker laptopen min i det jeg la meg til å sove.
Noen eksempler på dumme ting du kan gjøre:

- Ringe foreldrene dine rusa
-Ta opp kontakt med eksene dine eller folk du hater
-Poste helt tragiske FB-oppdateringer
- Stjele fra nærbutikken din
- Kjøre i ruset tilstand
- Falle og slå deg så du brekker noe
- Lyve til vennene dine
- Bli aggressiv og rassere leiligheten din
- Kjøpe enda mer piller og plutselig har det gått 30 dager og 100 rivotril
- Slå ned noen på gata
- Ommøblere hele leiligheten din
- Stuke rundt i nabolaget så alle naboene ser det

Alt dette, i mens du selv tror du ikke er rusa i hele tatt.
Sist endret av Snusmus; 24. november 2019 kl. 15:38.
Det vil være store sjanser for at du vil føle deg dårlig etterpå. Hvordan du føler deg under rusen er vel også litt bortkastet da du ikke vil huske den i det hele tatt. Du kan vel likegodt trykke på en magisk knapp, hoppe 40 timer frem i tid og så kan en hel haug av ting ha skjedd, trolig dårlige. Virker det fristende å trykke på den knappen?
Rivotril har jeg aldri fått noe ut av enn å stjele, ødelegge og miste ting, vraket 3 forrskjellige biler, kranglet med politiet og sykepleiere, og blackout hver gang på et punkt. Rivotril alene gjør deg ikke noe spesielt avslappet eller behagelig men fjerner grensa for hva som er rett og galt fullstendig
Jeg må ha en overraskende høy toleranse overfor benzo da jeg startet spiste jeg 10 uten og stjæle og havne i lokalavisen, når jeg spiste 40 rivo burde jeg nok havnet i lokalavisen, men det er noen historier for en annen dag hehe
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg må ha en overraskende høy toleranse overfor benzo da jeg startet spiste jeg 10 uten og stjæle og havne i lokalavisen, når jeg spiste 40 rivo burde jeg nok havnet i lokalavisen, men det er noen historier for en annen dag hehe
Vis hele sitatet...
Ville satt pengene mine på dårlige piller heller enn høy toleranse.

10x2mg ekte Rivotril er hinsides mye for en uten toleranse.

Kan jo hende du bare pæsa ut i 2 døgn da. Vanskelig å finne på sprell hvis man ligger i benzokoma.
Anonym bruker
"Definert Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Snusmus Vis innlegg
Noen eksempler på dumme ting du kan gjøre:

- Ringe foreldrene dine rusa
-Ta opp kontakt med eksene dine eller folk du hater
-Poste helt tragiske FB-oppdateringer
- Stjele fra nærbutikken din
- Kjøre i ruset tilstand
- Falle og slå deg så du brekker noe
- Lyve til vennene dine
- Bli aggressiv og rassere leiligheten din
- Kjøpe enda mer piller og plutselig har det gått 30 dager og 100 rivotril
- Slå ned noen på gata
- Ommøblere hele leiligheten din
- Stuke rundt i nabolaget så alle naboene ser det

Alt dette, i mens du selv tror du ikke er rusa i hele tatt.
Vis hele sitatet...
Av 8 rivotril så vil jeg si de dumme tingene er typ tredve ganger dummere/værre enn de som er lista opp her.
Anonym bruker
"Definert Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg må ha en overraskende høy toleranse overfor benzo da jeg startet spiste jeg 10 uten og stjæle og havne i lokalavisen, når jeg spiste 40 rivo burde jeg nok havnet i lokalavisen, men det er noen historier for en annen dag hehe
Vis hele sitatet...
40 rivotril hadde du fått hjertestans av så det er ikke ekte piller du har fått gitt
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en angstlidelse, så for meg ville den dosen bare gitt meg to-tre døgn med avslapning og produktivitet. For deg vil den sannsynligvis gi totalt blackout, kanskje enda lenger, og avhengig av personligheten din (spesielt om du har mye undertrykket frustrasjon) senke hemningene dine slik at du gjerne gjør ting du aldri hadde gjort edru. For "best mulig rus" ville jeg tatt én, kanskje to om du ikke merker noe etter et par timer, venta to-tre uker og så gjort det om igjen. Istedenfor å ta flere kan du drikke 1-4 pils. Ligg uansett unna sosiale medier og telefonen din i minst et døgn. Ha mat og greier på plass og et sted du kan være for deg selv. Det er også vanskelig å merke at man er rusa på rivo, så selv om du føler deg edru vil andre oppfatte deg som snøvlete og mongo. Spyl dem i dass om du er under 25 og ikke har et avklart forhold til omtrent alt i livet.
Det begynner å bli lenge siden TS skrev noe her så man kan vel anta at han allerede har spist pillene og sannsynligvis sover.

Men hvis han leser her og det fortsatt ikke er for seint har jeg en bønn til han: Uansett hva du måtte finne på å gjøre etter at du har spist disse Rivotrilene, vær snill og hold deg så innidethelvete langt borte fra alkohol som det overhodet er menneskelig mulig å komme. Jeg ber ikke om dette for din skyld, men for alle oss andre sin. Jeg føler det er min plikt som medborger å be om dette. På forhånd takk, og godspeed.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
40 rivotril hadde du fått hjertestans av så det er ikke ekte piller du har fått gitt
Vis hele sitatet...
Hjertestans av benzo? Har hørt om nyresvikt ved ekstreme doser, men dette må du nesten underbygge med en kilde.
Rivotril fåes i Norge i 0,5 og 2 mg. De 8 du har, hvilken styrke er det på dem? Det er ganske vesentlig for å svare på spørsmålet ditt.
Anonym bruker
"Definert Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hjertestans av benzo? Har hørt om nyresvikt ved ekstreme doser, men dette må du nesten underbygge med en kilde.
Vis hele sitatet...
Øh hørt om overdose? Pulsen svekkes, man kan stoppe å puste og hjertet kan stoppe å slå. Aldri hørt om overdose? Neivel welcome to my world, mista to kompiser til overdose på benzo, men trudde det var almennkunnskap at man kan dø av for mye dop jeg men

https://www.addictioncampuses.com/clonazepam/overdose/
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...


Over 75% of benzodiazepine overdoses involve opioid medications or street drugs
Vis hele sitatet...
leser du det du linker?

Kombinasjonene dreper. Benzo alene er vanskelig å dø av.

hvis vi ser bort ifra folk som detter ned trappa osv
Sist endret av Bothrops; 25. november 2019 kl. 05:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Definert Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
leser du det du linker?

Kombinasjonene dreper. Benzo alene er vanskelig å dø av.

hvis vi ser bort ifra folk som detter ned trappa osv
Vis hele sitatet...
Feil. Når man tar så mye benzo vil man stoppe og puste og hjertet stopper. De to jeg kjente sovna stille inn på sofaen/senga, ikke blandingsoverdose.

Men nei jeg leste forøvirg ikke linken jeg posta, jeg ekke her for å være sekretæren til narkiser som tror pilleoverdose er ufarlig
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ville satt pengene mine på dårlige piller heller enn høy toleranse.

10x2mg ekte Rivotril er hinsides mye for en uten toleranse.

Kan jo hende du bare pæsa ut i 2 døgn da. Vanskelig å finne på sprell hvis man ligger i benzokoma.
Vis hele sitatet...

Rett fra kar med norsk resept dette da, litt rart om man får falske piller fra norske apotek.
Kom gjerne med oppdatering når du "våkner" igjen hvis du tok alle. Interessant hvordan så mange får en kriminell oppførsel av det så lurer på om du fikk stjelt noe fint.
Anonym bruker
"Skrikende Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Feil. Når man tar så mye benzo vil man stoppe og puste og hjertet stopper. De to jeg kjente sovna stille inn på sofaen/senga, ikke blandingsoverdose.

Men nei jeg leste forøvirg ikke linken jeg posta, jeg ekke her for å være sekretæren til narkiser som tror pilleoverdose er ufarlig
Vis hele sitatet...
Du ikke burde være så skråsikker på at det kun var benzo i de pillene, da mye selvpressede piller inneholder annet snacks som potensielt kan virke synergisk og dermed bidra til risikoen for overdose. Sannheten er at den eneste måten vi kommer til å få svaret på papiret er ved en eventuell obduksjonsrapport.

Selv har jeg vært lenge i rusmiljøet, og har aldri opplevd noen overdosere av benzo alene. Selvom det sikkert er mulig ved ekstreme doseringer.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For å få litt perspektiv på «bare 8» rivotril. Rivotril er for eksempel 40 ganger så potent som Sobril. 8 x 2mg Rivotril = 16 mg. 40 x 16mg Rivotril = 640mg Sobril.
640mg Sobril er som å spise en hel eske med Sobril 25 mg.

Ikke ta 8 Rivotril.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Feil. Når man tar så mye benzo vil man stoppe og puste og hjertet stopper. De to jeg kjente sovna stille inn på sofaen/senga, ikke blandingsoverdose.

Men nei jeg leste forøvirg ikke linken jeg posta, jeg ekke her for å være sekretæren til narkiser som tror pilleoverdose er ufarlig
Vis hele sitatet...
Slappanå. Hvordan kan jeg ta deg seriøst når du argumenterer med linker til sider du ikke vet innholdet av? Les kildene dine.
Har ikke sagt det er ufarlig, det er en stråmann. Jeg sa at du ikke dør av det.
Sist endret av Bothrops; 27. november 2019 kl. 00:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Åssen gikk detta prosjektet?