Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1768
Har nå tatt Lyrica 300 mg om morgenen og 150 mg om kvelden i over 1 år nå. Og er selvfølgelig blitt tilvent.

Så spørsmålet er: Kan jeg fortsatt oppnå rus om jeg øker dosen? Eller i det minste få forsterket effekten av andre legemidler?

Eller er det som med benzoer, der man etter så regelmessig bruk blir tilvent på en slik måte at man ikke kjenner noe særlig selv om man dobler eller tripler dosen?
Får du utskrevet dette da? Hvis ikke ville jeg begynt en sakte nedtrapping. Hakke opplevd lyrica abstinenser selv men har hørt de skal være i samme kategori som benzo, og det har jeg erfart. Og det var noe skikkelig dritt.
Jeg gikk på lyrica, samme dose som deg i 2-3 år. Man blir tilvendt ja, kunne spise et brett eller to uten å føle på den rusen man fikk i starten.
Til det andre spørsmålet; Jeg kunne ta to xanax og spise et halvt brett lyrica og da ble xanaxen forsterket enda etter noen år. Men husk; dette er ikke lurt! Anbefaler ingen dette. Er nå nylig seponert fra Lyrica, har endelig kontakt med egne følelser igjen. Wihuu.
Hvis du vil ha rus når tilvent er det greit å få ned toleransen.

Noe du enten gjør med 3 dager Terror og Cold turkey, anbefales ikke - eller en ukes tid med mindre og mindre lyr før rus-dagen(e).

Selv cycler jeg med phenibut, 3-4 dager på den ene, før jeg går på den andre - og har tilnærma maks funk av begge to pga. dette.
Pheni er nært beslekta med Lyr, og likevel ikke 100%, så noen abstinens-symptomer (svette) vil merkes uansett.

Meeen, nå skal jeg aldeles ikke anbefale å putte inn et nytt drog for å få ned toleransen på et anna, tehe, så gå for kjapp eller sakte nedtrapping på Lyrica De.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Får du utskrevet dette da? Hvis ikke ville jeg begynt en sakte nedtrapping. Hakke opplevd lyrica abstinenser selv men har hørt de skal være i samme kategori som benzo, og det har jeg erfart. Og det var noe skikkelig dritt.
Vis hele sitatet...
Får dette utskrevet, ja. Ville ikke hatt råd til å hatt et slikt forbruk over så lang tid.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare nysgjerrig spørsmål, hva oppnår en ved å ta lyrica?
Er det medisin for de fleste, eller noe man ruser seg på?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare nysgjerrig spørsmål, hva oppnår en ved å ta lyrica?
Er det medisin for de fleste, eller noe man ruser seg på?
Vis hele sitatet...
En del oppnår smertelindring på Lyrica, være seg psykiske eller fysiske.
Man kan også ruse seg på dem, selv om jeg syns rusen er dårlig i forhold til benzo. For meg var effekten at jeg blev sløvere og litt euforisk, men de fjernet ikke angst og uro

Andre tar lyrica for å forsterke/booste effekten av andre medikamenter eller drugs.

Men det er mildt sagt et skummelt medikament.
Hvis man skal slutte på dem en dag er abstinensene helt forferdelig. Og man bygger toleranse på lyrica umenneskelig fort.