Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1279
Anonym bruker
"Taktløs Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, tenker å dele noen pluss etter jeg slutta med tyngre stoffer for tre ukers tid siden (hero, makka).

Merker sexlysten er komme tilbake for fult, heldigvis. Får plutselige og regelmessige «rush» av lykke og eufori de siste dagene.

Kjenner meg omsider mer restaurert enn jeg har gjort etter en smell, på lenge.

Føles faktisk dritbra akkurat nå.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Good for you! Fortsett slik så skal du se at den posetive effekten bare fortsetter og fortsetter. På samme måte som å havne i en ond sirkel, kan du havne i en god sirkel der gode ting avler flere gode ting
Anonym bruker
"Taktløs Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk og jeg er enig med deg der! Virker som det blir bedre og mer givende over tid. Sykt at hodet kan bekke over til noe godt like fort som noe ikke-så-godt.
Grattis kis! Har selv gått uten i ca 3 uker (ikke nødvendigvis av eget ønske, men bekymrede venners). Merker selv at min mentale helse er mye bedre. Går nesten ikke en dag uten at jeg tenker på det, men jeg skal prøve å holde meg uten.
Anonym bruker
"Taktløs Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av makkawizard Vis innlegg
Grattis kis! Har selv gått uten i ca 3 uker (ikke nødvendigvis av eget ønske, men bekymrede venners). Merker selv at min mentale helse er mye bedre. Går nesten ikke en dag uten at jeg tenker på det, men jeg skal prøve å holde meg uten.
Vis hele sitatet...
Shit! Grattis og lykke til, godt å se at flere kjenner på den akk nå!
Anonym bruker
"Taktløs Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
og takk forresten*
Gratulerer freaks, dere er flinke! Alltid litt lurt å gi vanene er liten overraskelse !